Warrior Mind – Stressileikkuri™
KurssitNyt järjestää nyt koulutuksen:

Warrior Mind – Stressileikkuri™

06.11.2018, Tapahtumatalo Bank, Helsinki Unioninkatu 20, Helsinki 31 lokakuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työilmapiiri

Pieni määrä stressiä pitää arkipäivän taistelijan mielen vireänä, mutta liika paine hajottaa keskittymiskyvyn.
STRESSILEIKKURI™ auttaa poistamaan haitallista stressiä ja ohjaa suorituskyvyn optimoimiseen.

Warrior Mind on tarkoitettu arkipäivän sotureille, jotka taistelevat ajankäytön- ja stressinhallinnan haasteiden kanssa. Koulutus soveltuu erityisesti asiantuntijoille, esimiehille sekä yrittäjille.

Mitä saat?
Stressileikkurin tulos:
– Opit havainnoimaan omaa työtehokkuuttasi ja stressitasoasi.
– Opit säätelemään aivojen komentokeskuksen kuormitusta yksinkertaisten ja tehokkaiden harjoitteiden avulla.
– Valmennuksen tavoitteena on pureutua osallistujien vaikutusmahdollisuuksissa oleviin stressin aiheuttajiin ja auttaa hyväksymään ne asiat, joihin emme voi vaikuttaa.

Valmennusmetodit
– Valmennus perustuu uusimpien aivotutkimustulosten soveltamiseen ja ratkaisukeskeiseen valmennustapaan sekä NLP-tekniikoihin.
– Valmennuksen lähtökohtana on työelämän stressinhallinnan helpottaminen omaa käyttäytymistä, asennetta ja toimintatapoja muuttamalla.
– Valmennuksen rakenne on muokattu vuosien kuluessa käytännön kokemusten perusteella asiakasyritystemme sekä työhyvinvointiasiantuntijaverkoston kanssa.

Johanna Verho
on toimitusjohtaja, yrittäjä, TFW Konalan päävalmentaja, prosessikonsultti, tradenomi, liikunnanohjaaja, NLP Master Practiotioner, entinen kilpanyrkkeilijä sekä 6–vuotiaan pojan mutsi.
Johanna on toiminut työyhteisöjen valmentajana ja kouluttajana kohta 20 vuotta, joista yli kymmenen vuotta yrittäjänä. Hän on asiantuntijatiiminsä kanssa luonut MOTIVOIMALA™ valmennuskokonaisuuden, joka sisältää vuorovaikutus- ja stressinhallintavalmennusta sekä liikuntavalmennusta. Johanna on kirjoittanut ja julkaissut Stressileikkuri e-kirjan syyskuussa 2015.
Johannan intohimoina ovat itsensä kehittäminen, muutoksen näkeminen valmennettavissa, bisneksen pyörittäminen, lukeminen, meditoiminen ja treenaaminen Training For Warriors –metodilla.

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Koulutus alkaa
10.30 – 10.45 Tauko
11.30 – 12.30 Lounas
13.30 – 13.45 Kahvitauko
15.00 Koulutus päättyy

SISÄLTÖ

Tavoitteet ja stressinleikkauksen lähtölaukaus
– Osallistujien tavoitteiden ja toiveiden kuuleminen

”Jotain ihan muuta” –harjoitus

Miten aivot toimivat –tarkkaavaisuustesti
– Yksinkertaisen ja hauskan testin avulla havainnollistamme, miten aivomme toimivat.

Keskittymis- ja Warrior Mind -harjoitteita
– Ohjelman aikana teemme harjoituksia, jotka auttavat hiljentämään ”sisäistä puhetta” ja ovat tehokkaita keinoja stressinlievittämiseen sekä keskittymiskyvyn lisäämiseen. Keskittymiskyky on nykyisin ja tulevaisuudessa yksi tärkeimmistä kilpailukykytekijöistä. Keskittymistä voi ja kannattaa harjoitella.

”Sinä olet elämäsi suurin vaikuttaja”

Itsensä johtaminen kuuden askelen ajankäytönhallinnan ohjelman avulla kohti helpompaa priorisointia.
– Yhdessä löydämme käytännön työkaluja ja keinoja arkielämän priorisoinnin helpottamiseen.

NLP-teoria, loogiset tasot työkaluina stressinhallinnassa
– Loogiset tasot ovat työkalu, jota voi käyttää apuna kaikissa elämän osa-alueita tarkastellessa. Se on erityisen hyödyllinen työkalu elämäntapamuutoksia tavoiteltaessa. Loogiset tasot ovat erinomainen keino, jos haluamme muuttaa tai tarkastella uudesta näkökulmasta esimerkiksi ympäristöämme, omia uskomuksiamme tai identiteettiämme suhteessa tavoitteeseemme. Uskomuksien voima arkielämässä on erityisen tärkeä.

Aikajanaharjoitus
– Aikajanaharjoituksen aikana jokainen rakentaa itselleen tulevaisuuden suunnitelman omien tavoitteiden mukaan.

Ohjattu rentoutumisharjoitus
– Ohjelman päätteeksi teemme ohjatun rentoutusharjoituksen. Tiedostettu rentoutuminen virkistää ja auttaa syvemmän yöunen saavuttamisessa ja alentaa tehokkaasti stressiä

Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki

tiistai 6.11.2018

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaan ja kahvit.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 457 euroa /hlö + alv 24 %.
Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Koulutustuottaja Sampo Korppoo, sampo.korppoo@ratekurssit.fi, p. 041 5106466

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.