Webinaari: LinkedIn rekry (1/2 pv)
Yritysakatemia järjestää nyt koulutuksen:

Webinaari: LinkedIn rekry (1/2 pv)

23.08.2022, Webinaari , Webinaari 13 kesäkuun, 2022 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Verkkokoulutukset , Webinaarit

LinkedIn on ollut oletusarvoinen kanava korkeakoulutettujen ja erityisesti asiantuntijatason tehtävissä toimivien parissa Suomessa, mutta viimeisten vuosien kova kasvu on saanut myös ”perusduunarit” aktivoitumaan palveluun jo suurin määrin. Kuinka palvelua tulisi käyttää tehokkaasti rekrytoinnin ja työnantajamielikuvan luomisen välineenä?

Saat koulutuksessa paremman käsityksen modernin rekrytoinnin lainalaisuuksista, sekä toimintatavoista tarjoten sinulle eväät niiden tehokkaaseen hyödyntämiseen ”best practices” -tyylisesti, sekä työnantajamielikuvan, että rekrytointiprosessin mittareiden osalta. Saat Suomen kokeneimmalta LinkedIn-asiantuntijalta vastauksia missä-miksi-miten-kenelle.

Kouluttaja:
Tom Laine, Suomen kokenein LinkedIn -kouluttaja

Koulutuksen aiheet:
LinkedIn rekry -koulutuksessa käydään yksityiskohtaisesti läpi
– ketä, ja miten palvelun kautta tulisi rekrytoida
– miten saadaan entistä enemmän tehoja irti rekrytoinnin ilmoituksista
– miten ilmoittaa työpaikoista ilmaiseksi
– miten kontaktoida mielenkiintoisia hakijoita kustannustehokkaasti ja jopa ilmaiseksi

Lisäksi käymme läpi aina tarpeen mukaan yritysprofiilien hallintaa ja hyödyntämistä rekrytoinnissa, mainonnan vaihtoehtoja, työntekijälähettilyyden jalkauttamista osana rekrytointia ja kaikkia näitä myös työnantajamielikuvan luonnissa.

Verkkokoulutus

23.8.2022, klo 13:00-16:15 +/- 15 min.

Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.