Webinaari: LinkedIn tehokäyttöön (1/2 pv)
Yritysakatemia järjestää nyt koulutuksen:

Webinaari: LinkedIn tehokäyttöön (1/2 pv)

31.08.2022, Webinaari , Webinaari 14 kesäkuun, 2022 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Sosiaalinen media , Verkkokoulutukset , Webinaarit

oulutus antaa eväät LinkedInin monipuoliseen hyödyntämiseen. LinkedIniä käsitellään mm. ammatillisen henkilöbrändäyksen ja profiloitumisen kannalta.

Koulutus esittelee LinkedIn-profiilin rakentamisen ja optimoinnin niin lukijan kuin teknisistäkin näkökulmista. Opit miten LinkedIn-profiilia voi optimoida LinkedInin sisäisen hakukoneen kautta löydettävyyden parantamiseksi. Lisäksi tutustutaan sisällöntuotannon parhaisiin käytänteisiin ja optimointiin vaikuttavuuden maksimoimiseksi.

Kouluttaja:
Tom Laine, Suomen kokenein LinkedIn -kouluttaja

Verkostoitumisen logiikka ja vaikuttavuus osaamisen löydettävyyteen, tunnistamiseen ja kontaktointiin
LinkedIn-tehokäyttö
– Vinkit LinkedIn-profiilin rakentamiseen ja optimointiin erilaisiin tarpeisiin
– Asiantuntijuutta korostava profiili ja profiilin hakukoneoptimointi
– Henkilöbrändäyksen perusta LinkedInissä
Creator Mode ja videoesittely
Services Marketplace – osaamisen kaupallistaminen ja ostaminen
Oman profiilin tilastot hyötykäyttöön
Sisällöntuotannon kikat viraaliuden saavuttamiseksi
– Sisällöntuotannon optimointi ja sisältötyypit
– Hashtägien käyttö

Verkkokoulutus

31.8.2022, klo 13:00-16:00 +/- 15 min.

Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.