Ratekoulutus järjestää yhteistyössä WebAkatemian kanssa koulutuksen:

Word kikat ja konstit (90 min)

Yksikin 10 minuuttia työpäivässäsi säästävä vinkki säästää sinulta vuodessa 40 tuntia työaikaa (ja hermoja)


– Yhdistätkö tekstejä eri asiakirjoista ja ulkoasun yhdenmukaistamiseen kuluu iäisyys?
– Pomppivatko sisennykset?
– Hallitsetko monitasoisten ja numeroitujen luetteloiden käytön?
– Osaatko lisätä ja muokata sisällysluetteloa sekä hallita sivunumerointia?

Tehosta tekstinkäsittelyä ja korjaa ongelmat nopeammin!
Ratkaisukeskeisessä Word kikat ja konstit -webinaarissa kertaat nopeasti oikeat sisennykset ja perustekstinkäsittelyn käyttövinkit.
– Opit myös hallitsemaan erilaisia monitasoisiakin luetteloita sekä hyödyntämään muokkausmerkintöjä.
– Lisäksi opit hyödyntämään taulukoita.
– Opit hallitsemaan pitkiä asiakirjoja hyödyntämällä osittamista, tyylejä, automaattista sisällysluetteloa sekä sivunumerointia.


Hyöty osallistujalle
Word kikat ja konstit -webinaarissa saat tehostettua lyhyiden sekä erityisesti pitkien asiakirjojen muokkaamista ja muotoilua sekä opit korjaamaan asiakirjoihin liittyviä ongelmia.


Kenelle
– Sinulle, joka käytät Wordia jatkuvasti ja haluat käytön tehostusta erityisesti pitempien asiakirjojen tekstinkäsittelyyn.
– Kurssi sopii versioiden 2016–2019/365 käyttäjille.


Kouluttaja
Office-ohjelmien asiantuntija, tietokirjailija Petri Manu, Word kikat ja konstit -kouluttaja
Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi hän on kirjoittanut 5 kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
– ”Selkeä kouluttaja, kivan rento esiintymistapa ja asiantunteva. Pystyi vastailemaan kysymyksiin heti ja kävi asiat hyvällä nopeudella läpi.”
– ”Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian.”
– ”Yllättävän kattava koulutus ottaen huomioon kuinka lyhyt aika meille oli varattu. Kaikki minulle tarpeellinen käyty läpi tehokkaasti ja selkeästi.”
– ”Webinaariin on todella kätevä osallistua töiden ohella, itselle sopivasta paikasta ja lohduttavaa tietää, että webinaari on myöhemmin saatavilla, niin ei ole paineita tehdä muistiinpanoja tai jos ei juuri silloin pääse paikalle.”
– ”Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja.”
– ”Erittäin selkeä, hyvä tempo.”


Ohjelma

12:45 Yhteyksien testaus

13:00 Tervetuloa webinaariin!

– Tekstin valinnan (maalaamisen) nopeuttaminen
– Oikeaoppisten sisennysten käyttäminen
– Valmiiden asiakirjojen ongelmien korjaaminen
– Valmiiden luettelomerkkien hallinta
– Uuden monitasoisen numeroidun luettelomerkkityylin hyödyntäminen
– Tekstin siirtämisen ja kopioimisen tehostaminen
– Muokkausmerkinnät ja kommentointi ryhmätyöskentelyssä
– Taulukoiden hyödyntäminen
– Sarkaimilla luodun luettelon muuntaminen taulukoksi
– Pitkien asiakirjojen hallinta (tyylit, otsikkotyylien numerointi, sisällysluettelo ja sen muokkaus sekä sivunumeroinnin hallinta)
– Hyödyllisimpiä pikanäppäimiä

Aikaa kysymyksille

14:30 Webinaari päättyy


Ajankohta:
maanantai 30.01.2023 klo 13.00 – 14.30
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

Hinta:
227 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
197 euroa /hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
177 euroa /hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia.


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.


 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.