WordPressin perusteet ja turvallinen käyttö (1/2 pv)
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

WordPressin perusteet ja turvallinen käyttö (1/2 pv)

16.02.2017, Grapevine, Helsinki Pälkäneentie 19 B, Helsinki 8 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

WordPress on maailman suosituin avoimeen lähdekoodin perustuva sisällönhallintajärjestelmä (CMS). WordPressin ilmainen ohjelmisto toimii useiden verkkosivujen pohjana aina kansainvälisistä uutisyhtiöistä pieniin organisaatioihin. Opettelemalla WordPressin perusteet pääset pitkälle verkkosivujen sisältöjen luonnissa ja tietoturvallisessa hallinnassa.

Hyödyt:
Koulutuksessa opit WordPress-järjestelmän perusteet ja tutustumme ohjelmiston ominaisuuksiin, työkaluihin ja sisältöjen hallintaan. Koulutuksen jälkeen osaat luoda sisältöjä WordPress-järjestelmällä, sekä tiedät miten käytetyimmät toiminnallisuudet toimivat. Koulutuksessa puhumme myös lisäosien, vimpaimien ja teemojen käytöstä sekä tietoturvasta.

Kenelle:
Markkinoinnin ja viestinnän tekijöille, joille järjestelmä ei ole entuudestaan tuttu tai perusasiat ovat unohtuneet. Myös osaamistaan syventäville, jotka haluavat perustekemiselle lisää varmuutta.

• WordPress lyhyesti
• Tietoturva
• Ohjauspaneeli
• Sivustorakenne ja mediapankki
• Sisällön tuottaminen ja julkaiseminen
• SEO – sisältöjen hakukoneoptimoinnista lyhyesti
• Lisäosat, vimpaimet ja teemat

Aikataulu:
Ovet avautuvat kello 8.30 – koulutus alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 12.00
Tarjolla kevyt aamiainen.

Kouluttaja:
Jussi Saunamäki
, Grapevine Media Oy:n tuotantopäällikkö & osakas
Mediatekniikan insinööri ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntija lähes 15 vuoden kokemuksella verkosta. Laaja osaaminen digitaalisesta markkinoinnista niin strategisella kuin käytännönkin tasolla. Teki ensimmäiset nettisivunsa noin 15 vuotta sitten ja on käyttänyt WordPress-järjestelmää aktiivisesti viimeiset 5 vuotta.

Grapevinen koulutustilat Helsingin Vallilassa, Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki

Aika:
16.2.2017
Koulutus alkaa kello 08.30 ja päättyy klo 12.00.

320 eur
/ hlö + alv. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.