YouTube – perusteet (3 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

YouTube – perusteet (3 h)

15.03.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 12 joulukuun, 2022 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Markkinointi , Tieto- ja viestintäteknologia , Verkkokoulutukset , Verkkokurssi , Viestintä

Paras tapa saada videosi kaikkien saataville on sosiaalinen media ja YouTube, josta videosi löytävät yhä useammat ryhmät perinteisiä medioita laajemmin. YouTube – perusteet -koulutuksessa opit tehokkaasti YouTuben peruskäytön.

Tavoite
Koulutuksessa opit perustamaan ja ylläpitämään kanavaa YouTubessa. Opit lataamaan videoita, lähettämään live-lähetyksiä, analysoimaan kanavaasi ja vuorovaikuttamaan yleisösi kanssa.

Kenelle
Koulutus sopii niille, jotka haluavat ylläpitää YouTube-kanavaa ja oppia, miten se tehdään oikeasti, ja myös niille, jotka jo ylläpitävät YouTube-kanavaa ja haluavat kerrata perusteet.

Kouluttaja
Eduhousen verkoston asiantuntijoista valitsemme ryhmälle parhaan mahdollisen kouluttajan, joka varmistuu hieman ennen koulutusta. Teemme yhteistyötä vain tehtävissään erittäin hyvin menestyvien, intohimoisesti opettamiseen ja ohjaamiseen suhtautuvien kouluttajien kanssa. Koulutustemme laatu on meille ensiarvoisen tärkeää, joten Eduhousen kouluttajien onnistumista mitataan jatkuvan palauteseurannan avulla.

Palautteita aiemmista koulutuksista:
– ”Hyvä yleiskatsaus Youtubeen. Kiitos!”
– ”Hyvä peruspaketti, asiantuntemus ja sopivasti taukoja.”
– ”Perusteita olin vailla ja niitä sain. Hyvää perussettiä! Nyt ymmärrän enemmän asiaa.”
– ”Selkeää ja ymmärrettävää opetusta. Kurssin pohjalta on helppo lähteä käyttämään itse opittuja taitoja.”
– ”En ollut etukäteen oikein varma, mitä kurssilta odotin. Halusin kyllä jonkinlaisen perusperehdytyksen YouTubeen, mutta en ollut varma, onko se tarpeeksi hyvä syy osallistua koulutukseen – kaikesta tarvittavastahan löytää tutoriaaleja netistä. Koulutus oli kuitenkin todella hyvä, ja koen oppineeni sen aikana kaipaamiani perusteita. Ja parastahan on se, että koulutuksen aikana pystyy kysymään mieltä askarruttavia kysymyksiä suoraan!”
– ”Oikein hyvä ja selkeä kurssi :)”

Ohjelmaversio
Koulutuksessa ei käytetä mitään tiettyä ohjelmistoversiota.

Koulutuksen sisältö

Kanavan rakennuspalikat
– Kanavan tiedot ja kuvat
– Kanavasivun videoiden määrittely