Yritystarinan tehopäivä (1 pv)
Infor järjestää nyt koulutuksen:

Yritystarinan tehopäivä (1 pv)

05.06.2024, Helsinki ja etäosallistumismahdollisuus , 27 helmikuun, 2024 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Viestintä

Yritystarinan tehopäivä tarjoaa uuden, kiehtovan tavan yritystarinan rakentamiseen. Koulutus yhdistää elokuvakerronnan parhaat opit yritysviestinnän tekemiseen ja saa monissa liemissä keitetyt viestijätkin katsomaan maailmaa uusin silmin.

Koulutus järjestetään hybridinä.

Tämän koulutuksen jälkeen osaat rakentaa yrityksesi henkilöistä pidetympiä, sen juonesta uskottavampaa ja dialogista aidompaa kuin ennen.

Hyödyt

– opit tärkeimmät työkalut kiinnostavan yritystarinan kertomiseen
– pääset harjoittelemaan yritystarinan luomista
– saat palautetta harjoituksistasi ja vinkkejä jatkotyöstöön
– opit ajattelemaan yrityksesi tarinaa ulkopuolisen silmin
– saat mahdollisuuden vahvistaa luovuuttasi harjoitusten, rakentavan palautteen ja käytännönläheisen teorian siivittämänä

Valmennus sopii hyvin kaikille, jotka työskentelevät yritysviestinnän ja yritystarinan parissa. Valmennus tarjoaa uusia, sykähdyttäviä työkaluja yritystarinan kertomiseen sekä käytännön ideointi- ja kirjoitusharjoituksia. Tämän luovan koulutuspäivän aikana opit rakentamaan yrityksestäsi sankarihahmon ja suunnittelemaan, kuinka se voittaa pahikset!

Työtehtäviäsi voi olla esimerkiksi

– viestinnän ja/tai markkinoinnin asiantuntija, päällikkö, johtaja
– sisällöntuottaja
– projektipäällikkö
– HR-ammattilainen

Marjo Tiitto
, viestintävalmentaja, juontaja, toimittaja, yritysviestinnän ja tarinankerronnan ammattilainen

Marjo Tiitto on viestintävalmentaja, juontaja, toimittaja sekä yritysviestinnän ja tarinankerronnan ammattilainen. Hänen erikoisalaansa ovat media- ja esiintymistaidot, tarinankerronta, yritysviestintä ja kirjallinen sisällöntuottaminen.

Ennen nykyisiä valmentajan tehtäviään hän on työskennellyt mm. toimittajana, uutisankkurina, viestintäpäällikkönä ja yritysviestintäpäällikkönä.

Koulutukseltaan Tiitto on sekä filosofian maisteri (journalistiikka) että taiteen maisteri (elokuva- ja tv-käsikirjoittaminen). Hän on opiskellut yliopistossa suomen kieltä ja suorittanut myös johtamisen erikoisammattitutkinnon.

Valmennuksen sisältö

– elokuvakerronnan keinoihin tutustuminen: hahmot, teema, ristiriita, dialogi ja maailma
– oman yritystarinasi elementtien tunnistaminen ja ideoiminen
– käytännön kirjoitusharjoitukset
– vinkit yritystarinan kehittämiseen

Töölönlahden koulutuskampus, Mannerheimintie 15, Helsinki
Hybridikoulutus, voit itse valita osallistutko lähikoulutukseen Helsingissä vai etänä verkon välityksellä.

5.6.2024, klo 09.00 – 16.00

(+ alv. 24 %). Hinta sisältää koulutuksen, oppimateriaalit sekä lähitoteutuksessa lounaan ja taukotarjoilut.

Kysy ryhmähintaa useammalle osallistujalle samasta organisaatiosta!

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.