Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Henkilöstön sisäinen palvelukulttuuri (1 pv)

Jokaisella yrityksellä on oma ainutlaatuinen yrityskulttuurinsa. Tämä kumpuaa ennen kaikkea johtajien kyvystä tuottaa yhteistä näkemystä, mutta jokainen yksilöllinen kokemus tuo oman ratkaisevan lisänsä. Niistä syntyy henkilöstön palvelukulttuuri.

Kun ihmiset valitsevat työpaikkaa, ollaan erittäin kiinnostuneita kuulemaan tavoista miten ihmisiä kohdellaan ja minkälainen yleismaine työpaikalla on. Pohdimme, olisimmeko onnellisia tuossa työpaikassa.

Maineesta kaikuvat arvot ja henkilöstön yleiskäytös vaikuttavat siihen, minkälainen tuosta ainutlaatuisesta sosiaalisesta ja psykologisesta kulttuurihengestä muovautuu. Organisaatiokulttuuriin latautuu kokemuksia, odotuksia, filosofiaa ja yhteiset arvot. Nämä kaikki yhdessä muodostavat yrityskuvan, jossa heijastuvat työskentelyn, vuorovaikutuksen ja kanssakäymisen tavat, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Kun asiat sisällä on kunnossa, se näkyy myös ulospäin myönteisesti. Sellaiseen oma nimi halutaan yhdistettävän.

Sisäinen palvelukulttuuri pohjautuu jaettuihin asenteisiin, uskomuksiin, käytäntöihin, sekä kirjoitettuihin ja kirjoittamattomiin sääntöihin. Nämä kaikki muovautuvat pitkän ajan saatossa ja muodostuvat uskomuksiksi, joihin luotetaan. Tämä sisäinen luottamus vaikuttaa kaikkeen tekemiseen, tuottavuuteen, sekä suorituskykyyn. Antaa siis selkeät autonomiset ohjenuorat yhteistyölle, asiakaspalvelulle, tuotelaadulle, sekä turvallisuudelle. Myös tavat markkinoida ja mainostaa uskottavasti omaa tuotettaan, perustuvat tähän luottamukseen.

Organisaatiokulttuuria pidetään yhtenä vaikeimmista asioista muuttaa, mutta tarvitseeko sen todellisuudessa kuitenkaan olla noin? Onnistuneet kokemukset osoittavat, että ei tarvitse.

Tämän valmennuksen tarkoituksena on antaa ideoita, vinkkejä ja konkreettisia työkaluja sisäisen organisaatiokulttuurin muutoksen johtamiseen, oikeiden työskentelytapojen omaksumiseen ja monistamiseen. Kulttuurin luomiseen.


Kenelle 

Esimiehille, tiiminvetäjille, johtajille ja sellaisiksi haluaville tai pian tuleville. Kaikille uusia ajatuksia kaipaaville, joille nykymeininki ei vaan ole parasta mihin pystyttäisiin. 


Antti Nevalainen, Valmento Oy, palveluliiketoiminta, palvelukulttuuri, myyntivalmennus, johtaminen, kouluttaja, EventiumKouluttaja

Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 23 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Menestyvä johtaja -kilpailussa palkittu Antti kertoo:

Kehittämälläni konseptilla  olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa. 

Tulokset puhukoot puolestaan.


Koulutuksesta saat

  • Tiedot, kuinka tutustua oman yrityksen kulttuuriin ja selvittää sen salat.
  • Miten saada ihmiset paremmin osallistumaan kehityksen avustajiksi.
  • Miten kehityksen seuraamisesta voi tulla innostavaa ja vahvistavaa.
  • Kuinka työntekijöistä tulee sitoutuneita yrityskulttuurin rakentajia.
  • Ideoita, vinkkejä ja konkreettisia työkaluja sisäisen palvelukulttuurin vahvistamiseen.

Ohjelma

  • Miten kulttuuri ilmenee ja kuinka sitä selvitetään.
  • Miksi kulttuuria tarvitsee ymmärtää.
  • Miten yhteistä kulttuuria luodaan.
  • Työntekijöiden hyväksyntä muutoksille on ratkaiseva.
  • Ideoita, vinkkejä, työkaluja

Aikataulu

8:30 Ilmoittautuminen, materiaalien jako ja kahvi

9:00 Koulutus alkaa

11:30 Lounas

12:00 Kahvi

15:00 Koulutus päättyy


Koulutuspaikka: Business Meeting Park Campus, Yrjönkatu 23 B, Helsinki

Ajankohta: 15.11.2017

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 497 euroa/hlö


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.