Myynnin verkkokurssi
Kurssin voi aloittaa heti!
järjestää nyt koulutuksen:

Myynnin verkkokurssi

Milloin vain, Verkkokurssi , Verkkokurssi 13 maaliskuun, 2019 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Pitkät kurssit , Verkkokoulutukset

Myyntityössä menestyminen on kiinni hankituista ja opituista taidoista. Oletko tyytyväinen nykyiseen tapaasi toimia ja tehdä tulosta?

Myyntityö muuttuu lähivuosina voimakkaasti eikä mikään estä korvaamasta myyjää, jos myyntiä saadaan aikaan kustannustehokkaammin jollakin muulla tavalla. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki myyntityö katoaisi. Lisää myyntiä vaativia tehtäviä syntyy lähes samaan tahtiin kun toisaalla häviää. Samoin hyvät myyjät tulevat jatkossakin erottumaan joukosta taidoillaan ja ansioillaan. Haluatko kuulua tähän menestyjien joukkoon?

Mikä on myynnin verkkokurssi?
Myynnin verkkokurssi on netissä oleva B2B-myyntikoulutus, jota voit käydä läpi tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella ajasta ja paikasta riippumatta. Sinun ei tarvitse käyttää tehokasta myyntiaikaasi koulutuspaikkakunnalle matkustamiseen ja auditoriossa istumiseen. Lisäksi voit kerrata kurssin sisältöä 6 kk ajan niin monta kertaa kuin haluat, jolloin opitun omaksuminen käytännön toiminnaksi paranee huomattavasti.

Myynnin verkkokurssilla saat vastaukset seuraaviin kysymyksiin:
· Millä myyntistrategialla saavutat enemmän tuloksia?
· Mitä sinun pitää oppia myymisestä?
· Miten valmistaudut myyntiin ja lisäät mahdollisuuksiasi?
· Mistä myyntitulokset tulevat?
· Miten myydään erilaisille persoonallisuuksille?
· Mitkä ovat parhaat kysymystyypit joilla kontrolloit ja johdat myyntikeskustelua?
· Miksi hintaan liittyy huolenaiheita ja miten opit tulemaan toimeen sen kanssa?
· Miten käsitellään vastaväitteitä ja päätetään kauppa?
· Millä keinoin pystyt lisäämään tehokasta myyntiaikaasi välittömästi?

Kouluttaja:
Tapio Joki
on Myyntitohtori -yrityksen perustaja ja Myynnin verkkokurssin tekijä. Hän on toiminut myynnin parissa yli 20 vuoden ajan ja myynyt satoja tuotteita ja tuotteistanut useita palveluja B2B-myynnissä sekä B2C-myynnissä. Hän on rekrytoinut ja valmentanut kymmenittäin myyntihenkilöitä sekä toiminut mentorina ammattiin opiskeleville.

Myynnin verkkokurssi koostuu neljästä moduulista ja yhteensä 15 videosta sekä niihin liittyvistä pdf-työkirjoista. Lisäksi joka jaksossa on keskusteluosio, johon voi esittää kommenttia ja kysyä aiheesta lisää tai voi halutessaan kysyä yksityisviestillä kouluttajalta.

Näin vaikutat itseesi ja muihin
· Avausjakso
· Minäkuva ja asenne
· Luottamus
· Itsetuntoa lisää

Valmistautuminen myyntiin
· Mitä ja miksi ihmiset ostavat
· Kysy kysymyksiä
· Uusasiakashankinta
· Puhelin myyntityössä

Myyntikeskustelun ohjaaminen
· Esittelytaidot
· Neuvottelutaidot
· Persoonallisuustyypit
· Ajankäyttö

Vastaväitteet ja kaupan päättäminen
· Hintavastaväitteet
· Vastaväitteet
· Kaupanpäätös

Myynnin verkkokurssin toteutus tapahtuu neljän viikon kuluessa siten että ensimmäinen moduuli ja sen oppitunnit aloittavat kurssin. Viikon kuluttua tästä jatketaan seuraavan moduulin parissa ja niin edelleen kunnes kaikki oppitunnit on käyty. Tämänkin jälkeen voi kurssin sisältöä kerrata ja opitun omaksuminen käytäntöön paranee huomattavasti.

/hlö + alv 24 %