Asiakaskokemus kilpailutekijänä (1 pv)
275 euroa /hlö + alv 24 %
03.10.2018, Marketing Finland, Helsinki
275 euroa /hlö + alv 24 %
03.10.2018, Marketing Finland, Helsinki
Kaipaatko uusia ajatuksia ja konkreettisia työkaluja asiakaskokemuksen kehittämiseen?
Tässä Kari Korkiakosken vetämässä koulutuksessa palvelumuotoilun parhaat tekijät ja asiantuntijat kertovat omia kokemuksiaan siitä
– miten onnistut ja vältät pahimmat karikot
– miten asiakkaat otetaan mukaan jo suunnitteluvaiheessa
– miten asiakaskokemus rakennetaan digitaalisissa kanavissa
– miten asiakaskokemusta johdetaan
– miten asiakaskokemuksesta tuli kilpailuvaltti
Päivän aiheeseen sukelletaan syvälle käytännön esimerkkien ja kokemusten kautta. Saat kattavan käsityksen asiakaskokemukseen vaikuttavista tekijöistä koko asiakkuuden elinkaaren ajalta sekä konkreettisia työkaluja asiakaskokemuksen johtamiseen ja parantamiseen.
9.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.20 Avaus – tervetuloa!
Seminaarin vetäjä Kari Korkiakoski, Futurelab
9.30 Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu
Jussi Olkkonen, Palmu
10.10 Brändilähtöinen palvelumuotoilu
Roope Leikoski, Creative Director, PwC
10.50 Digitaalinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
Jaakko Hartikainen, Head of Customer Experience Management, Tieto
11.30 Lounastauko
– Omakustanteinen lounas
12.15 Kolmannen asteen asiakasyhteys
– Miten asiakaskokemuksesta tuli kilpailuvaltti
Antti Isokangas, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Kotipzza Group
12.50 Palvelumuotoilua vai pakkopullaa?
– Onko palvelumuotoilu jotain erityistä mitä ilman emme enää pärjää?
– Saadaanko palvelumuotoilulla tuloksia vai sahaammeko sillä omaa oksaamme?
– Olemmeko lopulta ulkoistaneet suunnittelutyön asiakkaille?
Harri Vainio, Service Design Lead, Reaktor
13.30 Näin tehtiin #LIFEINHEL
– Miten rakentaa monikanavainen, nopeatempoinen kampanja tosi-tv-henkisesti ja erottua muista kansainvälisistä lentokentistä
Tuomas Jäälinoja, Director of Strategy, KLOK
14.15 Palvelumuotoilu avuksi: Aidosti asiakaskeskeisen markkinointiviestinnän suunnittelun neljä vaihetta
Elina Piskonen, palvelumuotoilujohtaja, Kaiku
14.50-15.00 Summaus ja päätösKoulutuspaikka:
Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki
Ajankohta:
03.10.2018 klo 9.00 – 15.00
Jäsenhinta:
275 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaali hinta:
365 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.
Asiakaskokemus kilpailutekijänä (1 pv)
275 euroa /hlö + alv 24 %
03.10.2018, Marketing Finland, Helsinki