Asiakaspalvelupäällikön valmennus (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
26.08.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
790 euroa /hlö + alv 24 %
26.08.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Asiakaspalvelupäällikön valmennus antaa kattavan kokonaiskuvan nykyaikaisesta asiakastyöstä, asiakaspalvelupäällikön tehtävistä ja vastuista, sekä työkalut opitun käyttöönottoon omassa työssä.
– Koulutus antaa eväät onnistuneeseen asiakastyöhön aikana, jolloin asiakkaat ovat yhä kiireisempiä ja kilpailu yhä kovempaa.
– Valmennus antaa osallistujalle perusvalmiudet johtaa asiakaspalvelua erilaisissa organisaatioissa.
Hyödyt osallistujalle
– Ymmärrät asiakaspalvelun merkityksen nykyaikaiselle organisaatiolle ja tiedostat mitä korkealaatuisen asiakaskokemuksen tuottaminen vaatii
– Osaat kiteyttää oman vastuualueesi palvelulupauksen ja laatia suunnitelman sen lunastamiseksi
– Tunnistat omat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi asiakaspalvelun avainhenkilönä
– Selviydyt entistä paremmin haastavista asiakastilanteista
– Ymmärrät johtamisvoiman käsitteen ja tunnet keinot sen vahvistamiseen
Kenelle
Koulutus on suunniteltu kaikille asiakaspalvelusta ja asiakaspalvelutyön kehittämisestä vastaaville henkilöille toimialasta riippumatta.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet:
Myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen • Puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen • Haastavat asiakastilanteet • Myynnin- ja palvelun johtaminen • Valmentava johtaminen • Motivointi ja motivaation johtaminen • Ihmisten ja tekemisen johtaminen • Tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
8:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9:00 Tilaisuuden avaus
9:15 Menestyvän asiakastyön perusteet
– Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
– Mistä palvelukokemus koostuu?
– Muutoksia asiakkaiden käyttäytymisessä
– Palvelutilanne on aina myös lisämyynnin mahdollisuus
10:00 Asiakaskeskustelun vaiheet
– Ensivaikutelman voima
– Kysy ja kuuntele
– Rohkeasti ratkaisuun
– Päätös ja jatkon varmistus
10:30 Tauko
10:45 Asiakaslupaus käytännössä
– Yhteinen tapa toimia ja tekemisen standardi
11:15 Mistä palvelun laatu koostuu?
– Oman organisaation palvelulupauksen kiteyttäminen
– Tuotteen tekninen laatu
– Palvelun tekninen laatu
– Palveluprosessin laatu
– Asiakkaan tunnekokemus
12:00 Lounas
13:00 Palvelun johtamisen työkalut
13:30 Havainnoinnin säännöllisyys
– Tiedä mitä tapahtuu ja miten tapahtuu
14.15 Kahvi
14:30 Palautekeskustelut palvelunjohtamisen tärkeimpänä työkaluna
– Valmentava palautekeskustelu
16:00 Koulutuspäivä päättyy
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
maanantai 26.08.2019
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %, sisältää koulutusmateriaalit, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan sekä lounaan ja kahvitarjoilut päivän aikana.
– Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Asiakaspalvelupäällikön valmennus (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
26.08.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki