Asiakkuuksien johtaminen 2020 – rakenna ja kirkasta toimintamallit, joilla johdat yrityksesi asiakkuuksia!
697 euroa /hlö + alv 24 %
21.01.2020, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki
697 euroa /hlö + alv 24 %
21.01.2020, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki
Asiakkuuksien johtaminen on strateginen tapa johtaa yrityksen yhtä tärkeintä pääomaa eli asiakkaita.
Systemaattisella asiakkuuksien johtamisella vaikutetaan liikevaihtoon ja kannattavuuteen, kohdistetaan resurssit tehokkaasti ja tarjotaan asiakkaille parasta asiakaskokemusta. Siksi tarvitaan toimintamallit, jolla yritys hallitsee ja johtaa asiakkuuksiaan.
Mitä saat koulutuksesta?
Kenelle
Yritysjohto, myynti- ja asiakasjohto, asiakkuuksista, myynnistä tai markkinoinnista vastaavat esimiehet tai asiantuntija.
Kouluttaja
Juha Porkka, MBA, Certified Extended DISC Trainer, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Juhalla on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.
Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä, joka auttaa yrityksiä ja yksilöitä saavuttamaan tavoitteensa.
Aiheen hallinta ja asiantuntevuus: ka 5,0/5,0
Kouluttajataidot ja opetustyyli: ka 5,0/5,0
Ennakkotehtävä
Valmistautumisena tilaisuuteen lähetetään ennakkotehtävät ja luettavaksi Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen e-kirja, joka sisältyy koulutukseen.
Ohjelma
8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi
9.00 Koulutus alkaa
Asiakkuuksien johtamisen tavoitteet
Asiakaspääoman kehittäminen
11.30 – 12.15 Lounas
Asiakkuuksien segmentointi ja asiakasluokittelu
Asiakashoitomallit
Asiakaspääoman aktiivinen ja suunnitelmallinen kehittäminen
14.00 Kahvi
15.00 Valmennus päättyy
Koulutuspaikka: Radisson Blu Seaside Hotel, Ruoholahdenranta 3, Helsinki
Ajankohta: 21.1.2020
Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.
Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa / hlö (+ alv 24%)
Bonus: Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen e-kirja.
Early bird -etu! Ilmoittaudu 6.1.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa). Saat WebAkatemian lahjalinkin sähköpostiisi ennen koulutusta.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.
Asiakkuuksien johtaminen 2020 – rakenna ja kirkasta toimintamallit, joilla johdat yrityksesi asiakkuuksia!
697 euroa /hlö + alv 24 %
21.01.2020, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki