Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Asiakasarkkitehtuuri – luo asiakasarvoa kaikilla tasoilla (1 pv)

Millainen on teidän asiakaslupauksenne – ja onko se toimiva?

Asiakas on juhlapuheissa yrityksen tärkein suhde, mutta käytännössä monet muut asiat ajavat usein asiakkaiden tarpeiden ohi. Kollegalle muistetaan ilmoittaa, jos toimitus on myöhässä, mutta ei asiakkaalle. Kiireessä ensimmäinen, joka unohdetaan, on asiakas. Asiakas saatetaan nähdä jopa työnteon esteenä ja haittana.

Asiakasarkkitehtuuri auttaa sinua luomaan teidän asiakkaille maailman luokan palvelukokemuksia ja pysyviä asiakassuhteita!

Tämä koulutus on luotu siksi, että asiakasarvo voitaisiin nähdä kokonaisvaltaisena palveluna, joka tyydyttää asiakkaan monipuolisia tarpeita.

Asiakasarkkitehtuurin avulla sinä voit luoda teidän asiakkaille maailman luokan palvelukokemuksia ja pysyviä asiakassuhteita!


Kenelle:
– Johtajille, jotka rakastavat asiakkaitaan
– Managereille, joilla on vastuu tietystä palvelusta tai tuotteesta
– Tiiminvetäjille, jotka haluavat nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle.
– Asiantuntijoille, jotka haluavat rakentaa asiakasta paremmin palvelevia ratkaisuja.


Hyödyt:
– Ymmärrät paremmin mistä kaikesta asiakasarvo koostuu
– Opit näkemään asiakasarvon luomisen eri tasot ja soveltamaan niitä teidän yrityksen palveluihin
– Pääset käymään läpi teidän asiakaslupausta ja työstämään siitä toimivamman
– Voit luoda parempaa asiakasarvoa tasaisemmin ja vähemmällä hukalla
– Voit tehdä teidän asiakkaista onnellisempia!


Kouluttaja: Tuomas Mikkonen, kouluttaja Asiakasarkkitehtuuri -koulutuksessa
Tuomas Mikkonen, KTM, on erittäin luova ja inspiroiva kouluttaja. Hänen energinen ja mutkaton esiintymistapansa pitää mielenkiinnon ja keskittymisen yllä koko koulutuksen ajan. Tuomas yhdistelee koulutuksissaan luento-osuuksia, työpajoja ja energisoivia pedagogisia pelejä maksimaalisen oppimisen varmistamiseksi.
Tuomaksella on ollut asiakkaita pienistä insinööripajoista kansainvälisiin huippubrändeihin ja hän on myös kouluttanut satoja yrittäjiä ja managereita. Niinpä Tuomaksella on ainutlaatuista ammattitaitoa ja näkemystä, jonka avulla hän voi vastata koulutettavien monipuolisiin tarpeisiin.

Palaute aikaisemmista koulutuksista:
– ”Herätti ajatuksia ja ideoita.”
– ”Tärkeä aihe. Antaa uskoa siihen että voidaan vielä parantaa tekemisiämme.”
– ”Käytännönläheistä. Sovellettavissa olevaa.”
– ”Kouluttajalla hyvä ja selkeä tyyli puhua.”
– “Asiasisältö oli hyvää ja kouluttaja piti otteessaan.”
– “Hyvä persoona joka osaa pitää mielenkiinnon yllä.”
– “Kurssi antoi paljon ajattelemisen aihetta ja vinkkejä työyhteisön kehittämiseen.”


Aikataulu

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Koulutus alkaa
11.30 – 12.15 Lounas
14.00 Iltapäiväkahvit
16.00 Koulutus päättyy
– Pidämme lyhyitä taukoja sopivissa kohdissa

Sisältö

Mitä on asiakasarvo?

Voittava asiakaskokemus

Tärkeät pelit – olet mukana kilpailussa
– Perustaso – ratkaiset jotain arvokasta
– Toiminnallinen taso – Pystyt toimittamaan luotettavasti
– Vaivattomuuden taso – Teet sen helpoksi asiakkaalle

Ratkaisevat pelit – voitat kilpailun
– Yksilöllinen arvo – Teet siitä ainutlaatuista
– Inspiroituminen – Teet asiakkaan kanssa maailmasta paremman

Palvelulupaus toiminnan punaisena lankana
– Palvelulupausen tasot
– Oman palvelun nykytilakartoitus
– Palvelulupauksen muotoilu

Yhteenveto: Miten otan nämä ideat meillä käytäntöön?

Aikaa kysymyksille


Covid-19 – tiedote
Toimimme vastuullisesti yhteistyössä koulutushotellien ja yhteistyökumppaniemme kanssa. Noudatamme THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Seuraamme tiiviisti tilannetta koskien lähikoulutuksia. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Tervetuloa koulutuksiin!


Koulutuspaikka:
Helsinger, Aleksanterinkatu 23, Helsinki

Ajankohta:
28.9.2022 klo 9 – 16.00

Osallistumismaksu:
697 euroa / hlö (+ alv 24%). Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampia osallistujia: 597 euroa / hlö (+ alv 24%).

HUOM. Paikkoja rajoitetusti – varaa omasi heti!


Tutustu myös Tuomas Mikkosen etäkoulutukseen ajankäytön hallinnasta:
Aikaviemäri – Tunnista ja tuhoa aikasyöpöt (1/2 pv) 27.10.2022
Tästä linkistä pääset tutustumaan 27.10. koulutukseen: lue lisää ja ilmoittaudu


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

ILMOITTAUTUMINEN

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Asiakasarkkitehtuuri – luo asiakasarvoa kaikilla tasoilla (1 pv) -koulutukseen 28.09.2022, Helsinger
Hlö(ä)