fbpx
Asiakaskokemus kilpailutekijänä (1 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaskokemus kilpailutekijänä (1 pv)

275 euroa /hlö + alv 24 %

EUR

03.10.2018, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 30 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Vuorovaikutus

Kaipaatko uusia ajatuksia ja konkreettisia työkaluja asiakaskokemuksen kehittämiseen?

Tässä Kari Korkiakosken vetämässä koulutuksessa palvelumuotoilun parhaat tekijät ja asiantuntijat kertovat omia kokemuksiaan siitä
– miten onnistut ja vältät pahimmat karikot
– miten asiakkaat otetaan mukaan jo suunnitteluvaiheessa
– miten asiakaskokemus rakennetaan digitaalisissa kanavissa
– miten asiakaskokemusta johdetaan
– miten asiakaskokemuksesta tuli kilpailuvaltti

Päivän aiheeseen sukelletaan syvälle käytännön esimerkkien ja kokemusten kautta. Saat kattavan käsityksen asiakaskokemukseen vaikuttavista tekijöistä koko asiakkuuden elinkaaren ajalta sekä konkreettisia työkaluja asiakaskokemuksen johtamiseen ja parantamiseen.


OHJELMA

9.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.20 Avaus – tervetuloa!

Seminaarin vetäjä Kari Korkiakoski, Futurelab

9.30 Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu

Jussi Olkkonen, Palmu

10.10 Brändilähtöinen palvelumuotoilu

Roope Leikoski, Creative Director, PwC

10.50 Digitaalinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen

Jaakko Hartikainen, Head of Customer Experience Management, Tieto

11.30 Lounastauko
– Omakustanteinen lounas

12.15 Kolmannen asteen asiakasyhteys
– Miten asiakaskokemuksesta tuli kilpailuvaltti
Antti Isokangas, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Kotipzza Group

12.50 Palvelumuotoilua vai pakkopullaa?
– Onko palvelumuotoilu jotain erityistä mitä ilman emme enää pärjää?
– Saadaanko palvelumuotoilulla tuloksia vai sahaammeko sillä omaa oksaamme?
– Olemmeko lopulta ulkoistaneet suunnittelutyön asiakkaille?
Harri Vainio, Service Design Lead, Reaktor

13.30 Näin tehtiin #LIFEINHEL
– Miten rakentaa monikanavainen, nopeatempoinen kampanja tosi-tv-henkisesti ja erottua muista kansainvälisistä lentokentistä
Tuomas Jäälinoja, Director of Strategy, KLOK

14.15 Palvelumuotoilu avuksi: Aidosti asiakaskeskeisen markkinointiviestinnän suunnittelun neljä vaihetta

Elina Piskonen, palvelumuotoilujohtaja, Kaiku

14.50-15.00 Summaus ja päätös

Koulutuspaikka:
Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

Ajankohta:
03.10.2018 klo 9.00 – 15.00

Jäsenhinta:
275
euroa /hlö + alv 24 %.

Normaali hinta:
365
euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.

Kouluttajan muut kurssit

Samankaltaisia kursseja