Asiakaskokemus menestyksen ytimessä (1 pv)
28.09.2016, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
28.09.2016, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
Tänä päivänä asiakaskokemus ratkaisee yrityksen menestyksen. Siksi moni yritys on priorisoinut sen strategiseksi kehitysalueeksi. Monikanavaisessa toimintaympäristössä asiakaskokemus ei saa olla sattuman kauppaa, vaan sitä on johdettava systemaattisesti läpi koko organisaation.
Koulutuksen tavoite:
• Lisätä ymmärrystä asiakaskokemuksen merkityksestä yrityksen menestystekijänä monikanavaisessa liiketoiminnassa.
• Tarjota asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä työkaluja, käytäntöjä ja esimerkkejä.
• Auttaa hahmottamaan digitaalisten kanavien rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa.
• Antaa eväitä viedä asiakaskeskeiset strategiat käytännön toimiksi.
Kenelle?
Henkilöille, jotka työstävät asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä käytäntöjä yrityksissä: liiketoiminnan kehittäjät sekä myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset.
Asiantuntijat:
Kouluttajina ovat Johanna Vesterinen, joka toimii asiakaskokemusten kehittämisen kouluttajana ja asiantuntijana sekä Marko Filenius, jolla on lähes 20 vuoden kokemus sähköisen liiketoiminnan parista. Tällä hetkellä Marko toimii osakkaana digitaaliseen markkinointiin ja sosiaaliseen mediaan erikoistuvassa FlowHouse Oy:ssä.
08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09.00 Mistä asiakaskokemus muodostuu?
o Kymmenen asiaa asiakaskokemuksesta
Missä asiakaskokemus muodostuu?
o Kohtaamiset kaikissa kanavissa
o Asiakaspolku – miten yritys sen luo ja miten asiakas sitä kulkee
o Oman yrityksen asiakaspolun määrittely – työkalu käyttöön
10.15 Tauko
10.30 Miten toimii asiakaskeskeinen organisaatio?
o Asiakaskeskeisen yrityskulttuurin perusta
o Viiden askeleen malli asiakaskokemuksen johtamiseen
o Asiakkaan kuuntelun menetelmät – mitä tietoa kerätään ja miten?
o Tiedon käsittely ja hyödyntäminen liiketoiminnan kehittämisessä
12.00 Lounas
12.45 Digitaalinen liiketoiminta ja monikanavaisuus
o Digitaalinen asiakaskokemus – mistä ja missä se muodostuu?
o Asiakaskokemuksen vaikutus liiketoiminnan menestykseen
o Onnistumisia ja sudenkuoppia
14.00 Kahvitauko
14.20 Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaaminen
o Mittaamisella parempiin tuloksiin – työkaluja, menetelmiä ja esimerkkejä
Teoriasta käytännön toimiin – digitaalisen asiakaskokemuksen johtaminen
o Strategiasta käytäntöön monikanavais
Koulutuspaikka:
Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki
Aika:
ke 28.09.2016, kello 9–16
Hinta:
Koulutuspäivän hinta on 650 eur + alv 24 %.
Hinta sisältää kattavan koulutusmateriaalin ja koulutuspäivien tarjoilut.
Peruutusehdot:
Koulutuspaikan varaus on mahdollista peruuttaa maksuttomasti 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Laskutus tapahtuu sen jälkeen. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Asiakaskokemus menestyksen ytimessä (1 pv)
28.09.2016, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki