Asiakaslähtöinen liiketoiminta (1/2 pv)
Uusi koulutus - varaa paikkasi nyt!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaslähtöinen liiketoiminta (1/2 pv)

16.11.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 11 marraskuun, 2022 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

Black Friday etu!
–100 euroa pois hinnasta tai kaksi osallistujaa yhden hinnalla (397 euroa /2 hlöä + alv 24 %),
kampanja voimassa 15.11.-25.11.2022. Vain uudet ilmoittautumiset.

Miten voit johtaa omaa toimintaasi asiakaslähtöisemmäksi

Asiakaslähtöistä liiketoimintaa voidaan tarkastella ja käsitellä monesta näkökulmasta. Asiakaslähtöisyys on toimintakulttuuria, se näkyy palveluiden ja tuotteiden kehittämisessä, asiakaslähtöisyys on osa johtamista ja konkretisoituu datan ja aineiston keräämisellä ja tiedolla johtamisessa.

Tässä puolen päivän Asiakaslähtöinen liiketoiminta -koulutuksessa käydään läpileikkaus asiakaslähtöiseen liiketoimintaan, mitä se on ja mihin sinä yrittäjänä, kehittäjänä, johtajana voit kiinnittää huomioita omassa työssäsi asiakaslähtöisemmän liiketoiminnan näkökulmasta.

Kenelle
Tämä koulutus on suunnattu erityisesti johtajille, yrittäjille, kehittäjille, sekä asiakaskeskeisestä johtamisesta ja toiminnasta kiinnostuneille.

Mitä sinä osallistujana saat:
– Saat peruskäsityksen asiakaslähtöisestä johtamisesta, mitä se on ja miten sitä konkreettisesti voi johtaa
– Saat peruskäsityksen palvelumuotoilusta, yhteiskehittämisestä ja tiedolla johtamisesta
– Saat näkökulmia, miten voit johtaa omaa toimintaasi asiakaslähtöisemmäksi

Kouluttaja Krista Keränen, Asiakaslähtöinen liiketoiminta -koulutuksen kouluttaja
Krista Keränen on yhteiskehittämisen, muotoiluajattelun, palveluinnovaatioiden, ekosysteemitoiminnan ja pellillistämisen ammattilainen yli 20-vuoden kokemuksella.

Krista on palveluliiketoiminnan ja koulutuksen ammattilainen. Tähän mennessä Krista on vetänyt yli 500 koulutusta/ konsultointiprojektia/ työpajaa liittyen palveluliiketoiminnan kehittämiseen ja vastannut useiden ekosysteemien kehittämisestä ja innovaatioprojektien toteuttamisesta.

Krista on konsultoinnin ja yrittäjyyden lisäksi toiminut lehtorina, tutkijana, projektipäällikkönä, tutkimusjohtajana, yrittäjyys- ja innovaatiojohtajana mm. Laurea-ammattikorkeakoulussa, joka on sekä palveluliiketoiminnan, että palvelumuotoilun uranuurtaja maailmanlaajuisesti.

Krista on väitellyt yhteiskehittämisestä, palvelumuotoilusta ja palveluinnovaatioista Cambridgen yliopistossa 2015. Väitöskirjaprojektin aikana yhdessä tutkimustiimin kanssa Krista kehitti ja tuotteisti pelillisen CoCo Tool Kitin/ CoCo Cosmos-palvelumuotoilutyökalun. Lisäksi Krista on kehittänyt InnoBoost -innovaatiopelin ja suunnittelut monenlaisia pellillisiä työkaluja työpajatyöskentelyyn.

Palautteita aiemmista koulutuksista:
– ”Hyvin monipuolinen ammattilainen, otti haltuun erilaiset taustat, erittäin empaattinen, rautainen nainen!”
– ”Ihana inspiroiva ope – asiantunteva ja paljon hyviä tarinoita.”
– ”Käytännönläheinen innostava koulutus!”
– ”Erittäin mielenkiintoinen päivä!”

Aikataulu

8.45 Yhteyksien tarkistus
9.00 Koulutus alkaa
– Pidämme tauon sopivassa kohdassa
12.00 Koulutus päättyy

Koulutuksessa käydään läpi:

1. Mitä on asiakaslähtöinen toimintakulttuuri ja palveluiden johtaminen
– Palveluajattelu
– Yhteiskehittäminen
– Palvelumuotoilu

2. Asiakaslähtöisyyden perusta, ymmärrys ja tieto asiakkaista
– Miten asiakasymmärrystä kerätään
– Palvelulupaus, palvelupolku, palvelukohtaaminen ja palveluprosessi. Mitä nämä ovat? Miten näitä rakennetaan?

3. Tiedolla johtamisen merkitys asiakaslähtöisessä kehittämisessä ja johtamisessa
– mitä on tiedolla johtaminen
– Tiedolla johtamisen vaiheet ja ymmärryksen hyödyntäminen johtamisessa
– Miten saamme tietoa palveluprosessien toimivuudesta ja tuottavuudesta, sopivan mittariston luominen

Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida koulutuksen aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Vuorovaikutteinen etävalmennus

16.11.2022 klo 9.00 – 12.00

Osallistumismaksu:
397 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampia osallistujia: 297 euroa/ hlö (+ alv 24%).

Myös tiimi- sekä yritys- ja organisaatiokohtaisena, pyydä tarjous!

Black Friday etu!
kampanja voimassa 15.11.-25.11.2022. Vain uudet ilmoittautumiset.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.