fbpx
Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen (1 pv)

EUR

28.08.2018, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 26 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

  • Asiantunteva, innostava ja selkeä luennoitsija. Päivä meni nopeasti ja sain paljon hyödyllistä tietoa asiasta. Asiaa käsiteltiin monipuolisesti ja kiinnostavasti. Paras koulutus aikoihin! Suosittelen.

    Tule kuulemaan ja oivaltamaan, miten rakennat ja johdat aidosti asiakaskeskeistä työyhteisöä, jossa voidaan hyvin ja saavutetaan työlle asetetut tavoitteet.

    Asiakaskeskeisyyden myötä työyhteisössä keskitytään oikeisiin asioihin – asioihin, jotka mahdollistavat tuloksellisen ja edelläkävijämäisen toiminnan.

    Koulutuksessa täsmennetään asiakaslähtöisyyden merkitystä ja käytännön toimia sekä johtamiskäytäntöjä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Lisäksi tutustuaan saumattoman, asiakaslähtöisen organisaation luomiseen ja asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.

    Asiakaskeskeisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen -koulutuksen teemat:
    •Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana
    •Asiakaskeskeisyyden lähtökohta
    •Asiakaskeskeinen esimiestyö
    •Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio.

    Asiakaskeskeisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen -koulutuksen hyödyt:
    •saat käytännöllisiä ideoita asiakaslähtöisen organisaation kehittämiseen ja esimiestyöhön
    •saat työkaluja yhteisen asiakaskeskeisyyden tavoitteen saavuttamiseen
    •saat ideoita siilojen purkamiseen ja asiakaskeskeisyyttä tukevaan yhteistoimintaan läpi
    organisaation
    • saat uusia näkemyksiä asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.

    Kenelle:
    Koulutus on hyödyllinen kaikille asiaskaslähtöisyydestä vastaaville ja asiakaslähtöisyyttä kehittäville.

    Koulutukseen sisältyy 3 kuukauden käyttöoikeus KauppakamariTiedon Ammattikirjastoon (www.ammattikirjasto.fi). Saat käyttäjätunnukset koulutustilaisuudessa.

    Ilmoittaudu mukaan!

    Asiantuntija:
    Ratkaisukeskeinen valmentaja, YTM Henrietta Aarnikoivu, ProTulos Oy

    Ohjelma:
    8.45 Aamukahvi ja ilmoittautuminen

    9.00
    Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana
    • yhteinen ymmärrys asiakaskeskeisyydestä ja asiakaslähtöisyydestä
    • yhteinen tahtotila
    • yhteisesti määritetyt toimenpiteet

    Asiakaskeskeisyyden lähtökohta
    • asiakaskeskeinen johto
    • asiakaskeskeiset esimiehet
    • asiakaskeskeisyyden struktuuri

    Asiakaskeskeinen esimiestyö
    • esimiehen perustehtävä ja rooli
    • työntekijäkokemus ja asiakaskokemus
    • toimintamallina esimiestyön V10

    Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio
    • siilojen purkaminen – kaikki vaikuttaa kaikkeen
    • asiakaskeskeisyyttä tukeva yhteistoiminta läpi organisaation
    • asiakkaan äänen kuuleminen ja reagointi

    16.00 Tilaisuus päättyy

    Tarjoilut: aamukahvi klo 8.45, lounas klo 11.45-12.15, kahvi 13.45

    Koulutuspaikka:
    Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Kalevankatu 12, Helsinki

    Aika:
    28.08.2018 klo 08.45 – 16.00

    Hinta:
    Jäsenetuhinta: 450 euroa + alv 24 %
    Normaalihinta: 650 euroa + alv 24 %

    Peruutusehdot:
    Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.

    Kouluttajan muut kurssit

    Samankaltaisia kursseja