Asiakaspäällikön menestyksen avaimet (1/2 pv)
Uusi koulutus!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaspäällikön menestyksen avaimet (1/2 pv)

09.06.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 17 toukokuun, 2021 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Myynti , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Erinomainen teorian ja käytännön yhdistelmä, työkalut loistavia kaikessa yksinkertaisuudessaan.”

• ”Yllätti positiivisesti.”

• "Kouluttaja oli hyvä. Koulutuksen oppi on helposti sovellettavissa omaan ja organisaation toimintaan."

• ”Antoi eväitä positiiviseen lähestymiseen.”

Menestyksen avaimet asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen!

Modernissa asiakastyössä korostuu asiakastuntemus ja asiakkuuksien pitkäjänteinen kehittäminen. Korkeapainemyynnin sijaan toimivampaa on syventää asiakassuhdetta tuntemalla asiakkaan tarpeita ja päätöksentekoprosessia. Tuomalla aitoa lisäarvoa asiakkaalle saat laajennettua tai kasvatettua asiakkaan ostoja ja saat hankittua helpommin myös uusia asiakkaita.

Asiakaspäällikkö on usein ensimmäinen linkki asiakkaalle. Asiakas on kuitenkin usein tehnyt taustatyönsä ja uskoo tietävänsä mitä hän tarvitsee. Siksi hän tarvitsee kumppanin, joka osaa oikealla tavalla haastaa ja tarjota uusia näkökulmia. On tiedettävä, milloin on aika kuunnella ja milloin ohjata asiakasta kohti päätöksentekoa ja miten se tehdään ammattimaisesti. Systemaattisuus, selkeä asiakasviesti ja markkinointityökalujen hyödyntäminen auttavat menestystä.

Asiakaspäällikön menestyksen avaimet -valmennuksessa saat kokonaiskuvan ja konkreettisia työkaluja menestyäksesi monipuolisessa tehtävässäsi asiakaspäällikkönä, account managerina tai myyntipäällikkönä.

Tilaisuuden tavoitteena on saada työkaluja ja keinoja asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen, asiakkaiden ostojen kasvattamiseen ja uusien asiakkaiden saamiseen.

Kenelle

Asiakastyössä, myynnissä, esimiestyössä ja asiakkuuksista vastaavissa asiantuntija- tai asiakaspalvelutehtävissä toimivat henkilöt, joiden työn fokuksena on asiakkuuksien hoito ja myyntityö.

Tämän koulutuksen hyödyt

Puolen päivän etävalmennuksessa saat eväät, joilla menestyt asiakas- ja myyntityössä.

Saat käytännön keinoja asiakkuuksien hoitoon, myyntiin, oman työn suunnitteluun ja tavoitteiden saavuttamiseen kokeneen kouluttajan johdolla.

Kouluttaja Juha Porkka, MBA, Certified Extended DISC Trainer

Juha Porkka, MBA, Certified Extended DISC Trainer, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Juhalla on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä, joka auttaa yrityksiä ja yksilöitä saavuttamaan tavoitteensa.

Etätyöskentelystä

Koulutus on interaktiivinen ja voimme keskustella ja tehdä käytännön harjoituksia, kuten lähivalmennuksissakin. Koulutus toteutetaan Zoomilla.

Lähetämme sinulle Ennakkokyselyn, jossa voit halutessasi kertoa ajankohtaisista haasteista.

Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta!

8.45 Yhteyksien tarkistus

09.00 Koulutus alkaa

Miten menestyä asiakas- ja myyntityössä?

• Asiakkaan ostoprosessi ei ole sama kuin oma myyntiprosessi
    • Arvon tuottamisen merkitys asiakkaalle
    • Case -asiakas – esimerkki asiakastilanteesta
    • Asiakkaan päätöksentekoon ja ostokäyttäytymiseen vaikuttaminen
    • Asiakasprosessin vaiheet – milloin asiakas on valmis päätöksentekoon?
    • Asiakashoitomallit asiakastyössä

10.15 Tauko

10.30 Koulutus jatkuu

Mitä kertoa asiakkaalle itsestäsi, yrityksestäsi ja tuotteestasi tai palvelustasi?

• Tehokas asiakasviesti oman ratkaisun tai palvelun esittämisessä
    • Miten toimia, kun tarjoukseni ei näytä menevän läpi?
    • Oman työn suunnittelu ja systemaattisuus
    • Markkinoinnin keinot asiakastyön tukemisessa
    • Asiakaspäällikön ABC – tee nämä asiat niin menestyt!

Yhteenveto ja aikaa kysymyksille

11.30 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Etäkoulutus Zoomilla (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi tai mobiilisti älylaitteella)
    Ajankohta:  9.6.2021 Klo 9.00 – 11.30

Osallistumismaksu etänä: 397 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy tallenne, joka on esteen sattuessa katsottavissa 1 viikon aikana tilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa:  357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa:  297 euroa / hlö (+ alv 24%).

Bonus: Ilmoittaudu 25.05.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.