Asiakaspalvelu somessa (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaspalvelu somessa (1 pv)

26.04.2017, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki Ruoholahdenranta 3, Helsinki 12 huhtikuun, 2017 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Laadunvarmistus , Sosiaalinen media , Viestintä

Missä ja miten asiakasta palvellaan parhaiten? Millainen on hyvän someaspan resepti? Kuinka hyödynnän rajalliset resurssit tehokkaasti? Asiakaspalvelun tarjoaminen sosiaalisen median kautta tuo useita liiketoimintahyötyjä tavoittavuudesta tehokkuuteen – hyödynnätkö somen asiakaspalvelumahdollisuuksia tuloksellisesti?

Hyödyt
Tästä koulutuksesta saat kattavat vinkit asiakaspalvelun suunnitteluun ja toteuttamiseen. Opit, miten organisaation asiakaspalvelu aloitetaan tehokkaasti sosiaalisessa mediassa ja saat vinkkejä miten väistät sudenkuopat ja keskität resurssisi olennaiseen. Selitämme konkreettisin case-esimerkein, kuinka pääset alkuun ja ylläpidät asiakaspalvelua somessa. Saat valmiudet palvella asiakastasi oikeissa kanavissa ja oikealla tavalla.

Kenelle
Tämä koulutus on sinulle, jos olet mukana yrityksesi asiakaspalvelussa. Jos vastaat viestinnästä, asiakaspalvelusta tai niiden kehittämisestä, saat tästä koulutuksesta varmasti näkemystä ja varmuutta tekemiseen.

Kouluttaja:
Kouluttajana toimii Grapevinen koulutuspäällikkö, digitaalisen markkinoinnin ja median ammattilainen, Anu Laitila. Hänelle on kertynyt työkokemusta niin Suomessa kuin ulkomailla mediatoimistoista mediataloihin. Koulutukseltaan Anu on mediatekniikan insinööri.

OHJELMA keskiviikko 26.4.2017

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09:00 Sosiaalisen median erityispiirteet asiakaspalvelussa
Mistä lähdet liikkeelle
Sisäiset toimintamallit ja vastuut

11:30 Lounas

12:30 Asiakaspalvelun tavat, tyyli ja ääni
Asiakaspalvelun haasteet

14:00 Kahvi

14:15 Työkaluja toteutukseen
Käytännön esimerkkejä ja harjoituksia

Yhteenveto ja aikaa kysymyksille / keskustelulle

15:00 Koulutus päättyy

Radisson Blu Seaside Hotel, Ruoholahdenranta 3, Helsinki

/hlö (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Ryhmäalennukset:
(osallistujat samasta organisaatiosta) 2 hlöä tai useampia 597,00/hlö (+ alv 24 %).

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.