Asiakaspalvelu somessa (1 pv)
26.04.2017, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki
Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Laadunvarmistus , Sosiaalinen media , Viestintä
26.04.2017, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki
Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Laadunvarmistus , Sosiaalinen media , Viestintä
Missä ja miten asiakasta palvellaan parhaiten? Millainen on hyvän someaspan resepti? Kuinka hyödynnän rajalliset resurssit tehokkaasti? Asiakaspalvelun tarjoaminen sosiaalisen median kautta tuo useita liiketoimintahyötyjä tavoittavuudesta tehokkuuteen – hyödynnätkö somen asiakaspalvelumahdollisuuksia tuloksellisesti?
Hyödyt
Tästä koulutuksesta saat kattavat vinkit asiakaspalvelun suunnitteluun ja toteuttamiseen. Opit, miten organisaation asiakaspalvelu aloitetaan tehokkaasti sosiaalisessa mediassa ja saat vinkkejä miten väistät sudenkuopat ja keskität resurssisi olennaiseen. Selitämme konkreettisin case-esimerkein, kuinka pääset alkuun ja ylläpidät asiakaspalvelua somessa. Saat valmiudet palvella asiakastasi oikeissa kanavissa ja oikealla tavalla.
Kenelle
Tämä koulutus on sinulle, jos olet mukana yrityksesi asiakaspalvelussa. Jos vastaat viestinnästä, asiakaspalvelusta tai niiden kehittämisestä, saat tästä koulutuksesta varmasti näkemystä ja varmuutta tekemiseen.
Kouluttaja:
Kouluttajana toimii Grapevinen koulutuspäällikkö, digitaalisen markkinoinnin ja median ammattilainen, Anu Laitila. Hänelle on kertynyt työkokemusta niin Suomessa kuin ulkomailla mediatoimistoista mediataloihin. Koulutukseltaan Anu on mediatekniikan insinööri.
08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09:00 Sosiaalisen median erityispiirteet asiakaspalvelussa
Mistä lähdet liikkeelle
Sisäiset toimintamallit ja vastuut
11:30 Lounas
12:30 Asiakaspalvelun tavat, tyyli ja ääni
Asiakaspalvelun haasteet
14:00 Kahvi
14:15 Työkaluja toteutukseen
Käytännön esimerkkejä ja harjoituksia
Yhteenveto ja aikaa kysymyksille / keskustelulle
15:00 Koulutus päättyy
Koulutuspaikka:
Radisson Blu Seaside Hotel, Ruoholahdenranta 3, Helsinki
Hinta:
697,00/hlö (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin ja tarjoilun.
Ryhmäalennukset:
(osallistujat samasta organisaatiosta) 2 hlöä tai useampia 597,00/hlö (+ alv 24 %).
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Asiakaspalvelu somessa (1 pv)
26.04.2017, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki