Asiakaspalvelukoulutus (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
28.11.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
790 euroa /hlö + alv 24 %
28.11.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Tämä koulutus antaa kattavan kokonaiskuvan erinomaisen asiakastyön tärkeimmistä osa-alueista ja runsaasti esimerkkejä ja neuvoja hyvän asiakaspalvelun tueksi. Onnistuneen asiakaspalvelun maine kiirii kauas, mutta huonot asiakaskokemukset leviävät usein vieläkin laajemmalle. Palvelussa tehtyjen virheiden korjaaminen on usein vaikeaa ja kallista. Tämän vuoksi asiansa osaava asiakaspalvelu on yritykselle arvokas resurssi, jonka kehittämiseen kannattaa panostaa.
Hyödyt osallistujille
– Tiedät, mistä osatekijöistä erinomainen asiakaspalvelu koostuu
– Osaat tunnistaa erilaisten asiakkaiden palvelutarpeet
– Ymmärrät ja hallitset palvelutilanteiden eri vaiheet
– Osaat toimia taitavasti vaikeissa asiakastilanteissa
– Tunnistat palvelutilanteissa lisämyynnin mahdollisuuksia
– Tunnet omat vahvuutesi ja kehittymiskohteesi asiakaspalvelijana
– Investointi asiakaspalvelun kehittämiseen kannattaa. Jo yksi erinomaisesti onnistunut asiakaskohtaaminen voi maksaa koulutuksen kustannukset takaisin.
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu sekä vaativissa asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille että asiakaspalvelusta vastaaville esimiehille. Perinteisten palveluammattien lisäksi koulutus soveltuu erinomaisesti myös asiantuntijatyötä tekeville henkilöille. Hyvässä asiakaspalvelussa pätevät samat lainalaisuudet toimialasta riippumatta.
Teemme myös yrityskohtaisia valmennuksia.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet:
Myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen • Puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen • Haastavat asiakastilanteet • Myynnin- ja palvelun johtaminen • Valmentava johtaminen • Motivointi ja motivaation johtaminen • Ihmisten ja tekemisen johtaminen • Tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Tilaisuuden avaus
09.15 Hyvästä asiakaspalvelusta kilpailuvaltti
10:00 Asiakkaan asiointikokemukseen vaikuttavat tekijät
11:00 Vuorovaikutus on keskeisin taito asiakaspalvelussa
– Mitä haluat viestiä ja mitä oikeasti viestit?
11.30 Erinomaisen asiakaspalvelun ja asiakaskohtaamisen vaiheet– Ensivaikutelman tärkeys
– Kysy, älä oleta
– Ratkaisun helppous
13.30 Haastavissa asiakaspalvelutilanteissa onnistuminen
– Reklamaation ammattimainen käsittely
14.30 Kahvi14:45 Työn merkityksellisyyden merkitys!
15.30 Asiakkaan odotukset ylittävä palvelu ja asiakassuhteen vahvistaminen
16.00 Yhteenveto ja loppukeskustelu
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
torstai 28.11.2019
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %, sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilut. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Asiakaspalvelukoulutus (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
28.11.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki