Asiakaspalvelukoulutus (1pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
29.01.2019, Hotel Haven, Helsinki
790 euroa /hlö + alv 24 %
29.01.2019, Hotel Haven, Helsinki
Tämä koulutus antaa kattavan kokonaiskuvan erinomaisen asiakastyön tärkeimmistä osa-alueista ja runsaasti esimerkkejä ja neuvoja hyvän asiakaspalvelun tuottamisen tueksi. Onnistuneen asiakaspalvelun maine kiirii kauas, mutta huonot asiakaskokemukset leviävät usein vieläkin laajemmalle. Palvelussa tehtyjen virheiden korjaaminen on usein vaikeaa ja kallista. Tämän vuoksi asiansa osaava asiakaspalvelu on yritykselle arvokas resurssi, jonka kehittämiseen kannattaa panostaa.
Hyödyt osallistujille
– Tiedät, mistä osatekijöistä erinomainen asiakaspalvelu koostuu
– Ymmärrät ja hallitset palvelutilanteiden eri vaiheet
– Osaat tunnistaa erilaisten asiakkaiden palvelutarpeet
– Osaat toimia haastavissa asiakastilanteissa ammattimaisesti ja ratkaisukeskeisesti
– Tunnistat lisämyynnin mahdollisuuksia erilaisissa asiakaskohtaamisissa
– Tunnet omat vahvuutesi ja kehittymiskohteesi asiakaspalvelijana
– Osaat laatia henkilökohtaisen kehitysohjelman jatkuvan kehittymisen varmistamiseksi
Kannattaisiko teidänkin yrityksenne investoida päivä asiakaspalvelun kehittämiseen? Jo yksi erinomaisesti onnistunut asiakaskohtaaminen voi maksaa koulutuksen kustannukset takaisin.
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu sekä vaativissa asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille että asiakaspalvelusta vastaaville esimiehille. Perinteisten palveluammattien lisäksi koulutus soveltuu erinomaisesti myös asiantuntijatyötä tekeville henkilöille. Hyvässä asiakaspalvelussa pätevät samat lainalaisuudet toimialasta riippumatta.
Teemme myös yrityskohtaisia valmennuksia.
Kouluttaja
Toimitusjohtaja Jari Salminen on yli 25 vuoden kokemuksellaan johtamistehtävien grand old man. Jari on monenlaisten johtamistehtävien ohella toiminut yrityskonsulttina jo vuodesta 1986 ja väitellyt tohtoriksi Turun Kauppakorkeakoulusta aiheenaan muutosjohtaminen ja johtamisviestintä.
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Harjoitus: Omien asiakaspalvelutaitojen arviointitehtävä
9.30 Hyvästä asiakaspalvelusta kilpailuvaltti
– Miten asiakaspalvelusta kehitetään organisaation kilpailuvaltti?
– Miten asiakaspalvelulla voi erottua kilpailijoista?
– Palvelulupauksen kiteyttäminen
– Totuuden hetki ja lupausten lunastaminen
– Esimerkkejä hyvästä asiakaspalvelusta eri toimialoilla
– Laadukas palvelu sähköisesti, puhelimitse ja henkilökohtaisessa tapaamisessa
10.30 Tauko
10.45 Erinomaisen asiakaskohtaamisen vaiheet
– Asiakkaan kohtaaminen ja luottamuksen voittaminen
– Asiakkaan kuuntelu ja palvelutarpeiden kartoitus
– Myyntimahdollisuuksien tunnistaminen
– Asiakkaan päätöksenteon tukeminen ja lisämyynti
– WOW! -efekti
– Vältä ylipalvelua!
– Palvelutilanteen hoitaminen loppuun asti
– Miten varmistetaan asiakkaan hyvä mieli palvelutilanteen päätteeksi?
– Yhteistyön jatkumisen varmistaminen
12.00 Lounas
13:00 Reklamaatioiden ammattimainen käsittely
– Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen
– Tuohtuneen asiakkaan kohtaaminen
– Omien tunteiden hallinta konfliktitilanteessa
– Koeteltuja keinoja asiakkaan rauhoittamiseen
– Miten konflikti-tilanteesta voi rakentaa onnistuneen palvelukokemuksen?
Case-harjoituksia
14.45 Kahvi
15.00 Positiivista energiaa omaan asiakaspalveluun
– Asiakaslähtöinen palveluasenne
– Oman työn arvostamisen taito
– Positiivisuuden voima omassa asiakastyössä
– Omien vahvuuksien ja kehityskohteiden tunnistaminen
– Oman kehittymissuunnitelman laatiminen
– Ovatko palvelun onnistumisen edellytykset kunnossa?
Koulutuspaikka:
Hotel Haven
Unioninkatu 17
00130 Helsinki
Ajankohta:
29.01.2019 klo 9.00 – 16.00
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %, joka sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilut.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Asiakaspalvelukoulutus (1pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
29.01.2019, Hotel Haven, Helsinki