Asiakaspalvelun johtamisella asiakaskokemuksen parantamiseen (1 pv)
Ajantieto järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaspalvelun johtamisella asiakaskokemuksen parantamiseen (1 pv)

09.06.2016, Ajantieto Oy:n koulutustilat, Helsinki Jaakonkatu 3 B, 7 krs. (kamppi, Graniittitalo), Helsinki 8 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu

Valmennus soveltuu palveluyrityksen esimiehille, jotka vastaavat palvelukokemukseen vaikuttavien tekijöiden onnistumisesta omalla vastuualueellaan.

Valmennuksen tavoitteena on auttaa esimiestä löytämään toimivia keinoja oman palvelualueensa asiakaspalvelun johtamiseen.

Asiantuntija:
Jukka Hyvärinen

Jukka on kokenut kommunikoija, joka on tottunut esiintymään sekä isompien yleisöjen, että pienien ryhmien edessä. Hänellä on monipuolinen työhistoria, jonka aikana kokemusta on karttunut esimiestehtävistä sekä yritysmaailmasta että vapaaehtoisorganisaatiosta. Jukka on ollut johtamassa tiimejä, viemässä läpi muutoksia ja kouluttamassa ihmisiä pääsemään päivittäin parhaimpaansa työpaikallaan. Hänellä on vankka kokemus myös puhelinpalvelusta ja sähköpostiviestinnästä, sekä ihmisten valmentamisesta niissä. Hän haluaa viedä koulutuksia läpi mahdollisimman vuorovaikutteisella otteella, jotta päivän parhaimmat oivallukset tulisivat osallistujien omien puseroiden sisältä.

OHJELMA kello 09.00 – 16.00

Asiakaspalvelun johtaminen on palveluyrityksessä toimivan esimiehen tärkein tehtävä. Hänen vastuullaan on asiakaskokemukseen vaikuttavien tekijöiden, kuten asiakaspalvelun ja palvelun puitteiden kehittäminen, sekä näiden seuranta.

Mitä asiakaspalvelun johtamisella tarkoitetaan?
– Voiko asiakaspalvelua johtaa?
– Mitä se vaatii esimieheltä?
– Miksi asiakaspalvelun johtaminen on tärkeää?

Mistä tekijöistä tulos syntyy?
– Toiminta- ja palvelukulttuurin muutosten vaikutus tulokseen ja tyytyväisyyteen
– Palvelualueeni laatu- ja erottumistekijät

Palvelun kehittäminen asiakaslähtöiseksi
– Meidän unelma vs. asiakkaan unelma
– Miksi palvelu epäonnistuu?
– Miksi palvelu onnistuu?
– Minkälaista palvelumielikuvaa haluamme rakentaa tästä eteenpäin?

Asiakaspalvelun johtaminen
– Asiakaspalvelun tärkeyden viestiminen henkilökunnalle

Palvelu on joukkuepeliä
– Sovittujen asiakaspalvelun toimenpiteiden seuranta
– Kehitysideoiden huomioiminen ja jatkuva kehittäminen

Asiakaspalvelun johtamisen haasteet
– Tunteet, asenteet, muutosvastarinta

Tiimin erilaisuuden johtaminen
– Erilaiset ihmistyypit asiakaspalvelijoina

Hyvänä esimiehenä pysyminen
– Työn merkityksellisyyden löytäminen
– Motivaatio

Ajantiedon koulutustilat, Kamppi Graniittitalo, Antinkatu 3 D 7.krs, 00100 Helsinki

Aika:
09.06.2016

590 eur
+ alv 24 %. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Peruutusehdot:
Myöhemmin kuin kolme viikkoa ennen kurssia tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 75 eur + alv 24 %. Myöhemmin kuin viikko ennen kurssia tehdystä peruutuksesta tai peruuttamattomasta, käyttämättömästä kurssipaikasta veloitetaan koko hinta. Esteen sattuessa tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.