Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä

Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä -koulutuksessa opetellaan niin kirjallisen kuin suullisen viestinnän asioita ja puhutaan myös etätyön mukanaan tuomista tilanteista.

Koulutuksessa käydään läpi, miten lähestyä asiakasta sähköpostilla, puhelimella, etätapaamisissa Teamsissa tai Zoomilla tai erilaisin pikaviestein ja ääniviestein. Lisäksi annetaan esimerkkejä, miten yhteydenpitoon kannattaa valmistautua, mitä tulee pitää mielessä tilanteen aikana ja millainen jälkivaikutelma asiakkaalle on mahdollista jättää, jotta hän kokee tilanteen hyvin hoidettuna.

Aamupäivän mittaisen tilaisuuden aikana on tarkoitus keskustella myös omista kokemuksista – niin hyvistä kuin huonoista – ja jakaa tietoa siitä

Koulutus antaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
• Minkä tavan ja välineen valitsen, kun lähestyn asiakasta eri tilanteissa?
• Miten luon hyvän tunnelman, kun otan yhteyttä esimerkiksi Teamsilla tai Zoomilla?
• Voinko korjata harmin, kun etäyhteydet pätkii?
• Miten kirjoitan hyvän ja sujuvan sähköpostin?
• Millainen lähestyminen minun kannattaa harjoitella, kun soitan asiakkaalle?
• Miten vältän yleisimmät sudenkuopat, jotka vievät kirkkaimman hohdon tilanteesta tai viestistä?

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Asiantuntija: FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja Taina Parviainen, Helsingin Kamari Oy


OHJELMA

8.30 Ilmoittautuminen ja aamiaistarjoilu (8.50 etäyhteyden avaaminen)

9.00
Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä

Miten huomioin asiakkaan etäyhteyden avulla parhaalla mahdollisella tavalla

Miten valmistaudun etätapaamiseen?
Mitä asioita pitää ottaa huomioon, ja miten ne kannattaa toteuttaa?
Mitä asioita tulee välttää? Miten ne voi välttää?

Miten toimin, kun lähestyn asiakasta

sähköpostilla
puhelimella
Teamsissa tai Zoomilla
erilaisin pikaviestein
ääniviestein?

Selkeä malli asiakkaan yhteydenottoon ja tavoitteiden saavuttamiseen

Koulutuksen lopussa tehdään tehtäviä, joissa harjoitellaan ja kerrataan koulutuksen teoriaosuuden asioita ja sovelletaan tietoa käytäntöön.

FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja Taina Parviainen, Helsingin Kamari Oy

12.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
8.30 aamiaistarjoilu, 10.30 kahvitarjoilu

————————

Koulutuspaikka:
Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

Ajankohta:
17.03.2021

Hinta:
Jäsenetuhinta 390 euroa /hlö + alv 24 %.

Normaalihinta 490 euroa /hlö + alv 24 %.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.


Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.