Koulutuksessa pohdimme syvällisesti myynnin ja myyntitaitojen merkitystä asiantuntijatyössä. Pohdimme asiantuntijapalveluiden myyntiä sekä ostamisen että myyntikeskusteluiden näkökulmista. Pienryhmävalmennuksemme antaa runsaasti tilaa keskustelulle ja muiden osallistujien kokemuksista oppimiselle.
Hyödyt osallistujalle
Koulutuksen jälkeen:
– Ymmärrät myyntitaitojen merkityksen oman asiantuntijatyösi kannalta
– Tunnet palveluiden myyntiprosessin vaiheet
– Tunnistat omat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi asiakkaiden näkökulmasta
– Ymmärrät asiakaslähtöisen toimintatavan ja arvomyynnin periaatteet
– Saat asiantuntijapalveluillesi entistä enemmän tyytyväisiä asiakkaita.
Kenelle?
Koulutus on suunniteltu kaikille asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää omia myyntitaitojaan.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet: myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen, puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen, haastavat asiakastilanteet, myynnin- ja palvelun johtaminen, valmentava johtaminen, motivointi ja motivaation johtaminen, ihmisten ja tekemisen johtaminen sekä tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus.
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
OHJELMA
09:00 Tutustuminen ja päivän sisältö
09:30 Millainen on hyvä myyjä?
10:00 Tauko
10:15 Ostajan näkökulma
– Miksi asiakas valitsee sinut?
11:30 Oma myyntitekniikka
– Itselle ominainen tapa toimia
– Kysymystekniikka
– Hyödyn korostaminen ja ostomotivaattorit
13:00 Erilaisten asiakkaiden kohtaaminen
13:30 Vastaväitteet, uhka vai mahdollisuus?
14:00 Kahvi
14:15 Kaupan päättäminen
15:00 Hissipuhe – myyjän ensiapupakkaus
16:00 Koulutus päättyy
Koulutuspaikka:
Hotel Haven, Unioninkatu 17, 00130 Helsinki
Ajankohta:
tiistai 08.12.2020
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.