Askel askeleelta kohti kauppaa etämyynnissä (3 h)
Näin saat tekniikan haltuun ja kohennat myyntituloksiasi!
järjestää nyt koulutuksen:

Askel askeleelta kohti kauppaa etämyynnissä (3 h)

16.12.2020, Etäkoulutus , Etäkoulutus 11 joulukuun, 2020 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Itsensä kehittäminen , Myynti , Verkkokoulutukset , Vuorovaikutus

(4.7)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - ”Olin viime viikolla Mika Pesosen etämyyntivalmennuksessa ja kivasti sain vinkkejä ja draivia myös omaan arkeen! Valmistautuminen ja suunnittelu ovat erityisen tärkeitä. Tämän viikon etäpalaverit ovat lähteneet ihan uudella sykkeellä liikkeelle. Kiitos Mika!”- Myyntipäällikkö Riikka Mankki, Etelä-Karjalan OP

• - ”Vaikka paljon odotimme, valmennus vastasi odotuksiamme.” - Liiketoimintajohtaja Pauliina Lajunen, DRA Consulting

• - ”Mika on erittäin mukaansatempaava esiintyjä. Pidän hänen tyylistään. Asiat jäävät mieleen, kun Mika niistä puhuu.”

• - ”Mika, ihana oma itsensä, innostaja, positiivisuuden perikuva, ja niin hereilläpitävä”.

• - ”Kesti kolme tuntia ja ihmettelin, kuinka olisin halunnut kuunnella vielä lisää”.

Opi tuloksellisen puhelin- ja videoneuvottelun rakenne ja kulku kohti kauppaa

Myyntityö on siirtynyt entistä enemmän etämyyntiin puhelimeen ja videoneuvotteluihin. On todennäköistä, että ne jäävät aiempaa yleisimmiksi myyntikanavaksi myös koronan jälkeiseen aikaan.

Jokaisen myyjän pitää hallita puhelimen lisäksi myös videoneuvottelun salat, sillä asiakas valitsee kohtaamistavan.

Askel askeleelta kohti kauppaa etämyynnissä” -webinaarin aikana saat konkreettisia neuvoja, kuinka seuraava puhelusi ja videoneuvottelusi sujuvat aiempaa paremmin.

Valmennus on suunnattu kaikille myyjille ja asiantuntijoille, jotka myyvät palveluita, tuotteita tai ideoita puhelimessa tai videoneuvottelussa.

Mitä opit valmennuksen aikana?
    – Ymmärrät valmistautumisen merkityksen
    – Opit käyttämään tekniikan suomia mahdollisuuksia
    – Opit kameran edessä esiintymisen perusteet
    – Hallitset myynnin askeleet kohti kauppaa
    – Saat myyntirohkeutta ja itseluottamusta

Arvo osallistujalle
    – Kun sinulla on perusasiat hallussa, tulet tehneeksi enemmän etäneuvotteluja
    – Olet aiempaa paremmin läsnä ja kuuntelet tarkemmin asiakastasi, koska tekniikka ei enää huolestuta sinua
    – Myyntituloksesi kohenevat ja asiakastyytyväisyys kasvaa

Ennakkotehtävä
    – voit kuvailla kolme eniten harmaita hiuksia aiheuttavaa asiaa, joihin toivot ratkaisua tämän valmennuksen aikana. Saat lisätietoa ennakkotehtävästä ennen koulutusta sähköpostiisi osallistumisinfon yhteydessä.

Koulutustapa
    Verkkoalustana toimii Teams. Vuorovaikutteisen valmennuspäivän aikana keskustelemme ja teemme harjoituksia. Voit osallistua tietokoneella tai mobiililaitteella internet-yhteyden äärestä. Saat lisätietoa ja ohjeet sähköpostilla ennen koulutusta.
    Valmennuksen aikana kouluttaja käyttää myös digitaalista Kahoot!-ohjelmaa kyselyihin ja kommentointiin. Osallistuja saa valmennuksen aikana käytetyt diat itselleen yrityksen sisäistä käyttöä varten.

Kouluttaja

Valmentaja, tietokirjailija Mika Pesonen (KTM) on kokenut ja pidetty valmentaja. Hän siirtyi vuoden 2020 keväällä valmennusyrittäjäksi työskenneltyään sitä ennen reilut kuusi vuotta OP-ryhmässä valmentaen myyjiä, esimiehiä ja johtoryhmiä.
    Maalis-lokakuussa 2020 Mika on pitänyt 48 etämyynnin tai etävalmentamisen valmennusta. NPS on ollut 60 ja 98 prosenttia on pitänyt valmennusta erittäin hyödyllisenä oman työnsä kannalta.

Palautteita aiemmista valmennuksista:
    – ”Olin viime viikolla Mika Pesosen etämyyntivalmennuksessa ja kivasti sain vinkkejä ja draivia myös omaan arkeen! Valmistautuminen ja suunnittelu ovat erityisen tärkeitä. Tämän viikon etäpalaverit ovat lähteneet ihan uudella sykkeellä liikkeelle. Kiitos Mika!” Myyntipäällikkö Riikka Mankki, Etelä-Karjalan OP
    – ”Vaikka paljon odotimme, valmennus vastasi odotuksiamme.” – Liiketoimintajohtaja Pauliina Lajunen, DRA Consulting
    – ”Mika on erittäin mukaansatempaava esiintyjä. Pidän hänen tyylistään. Asiat jäävät mieleen, kun Mika niistä puhuu.”
    – ”Mika, ihana oma itsensä, innostaja, positiivisuuden perikuva, ja niin hereilläpitävä”.
    – ”Kesti kolme tuntia ja ihmettelin, kuinka olisin halunnut kuunnella vielä lisää”.

8.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

9.00 Koulutus alkaa

Kuinka valmistautuminen kannattaa tehdä?
    Agendan lähettäminen ja osallistujan motivointi pitää tehdä etukäteen.

Kuinka aloitat puhelusi?
    ”Mika tässä terve, onko hyvä hetki” ei ole sopiva aloitus, kun soitat asiakkaalle.

Kuinka rakennat luottamusta puhelun tai videoneuvottelun aikana?
    Asiakas, joka ei luota sinuun, ei osta.

Kuinka rytmität neuvottelusi, jotta asiakas on koko ajan aktiivisena läsnä?
    Myyjän pitkä yksinpuhelu uuvuttaa kenet tahansa.

Onko sinulla videokokouksen tekniikka hallussa?
    Kuinka kameralle puhutaan? Osallistujan kannalta on suuri ero, katsotko puhuessasi näppäimistöä vai kameraa.

Kuinka päätät kaupan etänä?
    Mikä on sinun kaupanpäättämislauseesi?

Aikaa kysymyksille

12.00 Koulutus päättyy

Etäkoulutuksen verkkoalustana toimii Teams. Vuorovaikutteisen valmennuspäivän aikana keskustelemme ja teemme harjoituksia. Voit osallistua tietokoneella tai mobiililaitteella internet-yhteyden äärestä. Saat lisätietoa ja ohjeet sähköpostilla ennen koulutusta.

keskiviikko 16.12.2020 klo 9-12

Ryhmäetuhinta:
    Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa /hlö + alv 24 %,
    kolme tai useampia osallistujia: 297 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.