fbpx
Digiajan asiakkuuksien johtaminen – erottaudu mieleenpainuvalla asiakaskokemuksella (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Digiajan asiakkuuksien johtaminen – erottaudu mieleenpainuvalla asiakaskokemuksella (1 pv)

597 euroa /hlö + alv 24 %

597 EUR

23.08.2018, Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki Mikonkatu 23, Helsinki 26 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi , Toiminnan kehittäminen

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

  • Yleisesti koko päivä oli onnistunut!

  • Erittäin hyvät ja antoisat keskustelut. Kouluttaja oli selkeästi hyvin valmistautunut.

  • Inspiroiva aihe ja ihana kouluttaja!

    Digiajan asiakas on vaativa – tarvitsetko uusia ratkaisuja?

    Onko tavoitteenasi palvella digiajan asiakasta entistäkin paremmin?

    • Ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen ja oman roolin prosessissa.
    • Ymmärtää, miten ostokäyttäytymisen muutos ja digitaalisuus vaikuttaa asiakkuuksien johtamiseen.
    • Ymmärtää eri kanavat ja niiden hyödyntämisen asiakkuuksien johtamisessa.
    • Tietää eri tapoja segmentoida asiakkaita ja tunnistaa omalle yritykselle sopivat asiakkaat.
    • Tunnistaa erilaisia keinoja käynnistää dialogi asiakkaan kanssa.

    Kenelle

    Asiakkuuspäälliköt, myyntipäälliköt, asiakasrajapinnassa työskentelevät avainhenkilöt


    Sinä voit vaikuttaa! Tule mukaan ja vastaa ennakkotehtävään:

    • Sinun ajankohtainen tilanteesi ja omat tavoitteesi tämän valmennuksen osalta?
    • Tarvitsetko case-esimerkkeihin uusia digiajan ratkaisuja?
    • Kuinka omassa organisaatiossa mitataan asiakaskokemusta?
    • Millaisia asiakkuuksia teillä on organisaatiossa ja kuinka ne ovat jaoteltu/segmentoitu?
    • Millaisia digitaalisia työkaluja teillä on käytössä asiakas- ja myyntityössä?

    Hyödyt

    • Ymmärrät entistä paremmin asiakaskokemuksen merkityksen ja oman roolin prosessissa.
    • Tiedät, miten ostokäyttäytymisen muutos ja digitaalisuus vaikuttaa asiakkuuksien johtamiseen.
    • Löydät eri kanavat ja niiden hyödyntämisen asiakkuuksien johtamisessa.
    • Saat käyttöösi erilaisia keinoja käynnistää dialogi asiakkaan kanssa.
    • Tunnistat asiakkuuksien kehittämisessä oman organisaation kilpailuedut ja menestystekijät
    • Opit eri tapoja segmentoida asiakkaita ja tunnistaa asiakassuunnitelmien merkitys
    • Oivallat erilaiset markkinointiviestinnän keinot ja osaa soveltaa niitä omassa toiminnassa
    • Mitä tarkoittaa digiajan asiakas ja digiajan asiakkuuksien johtaminen

    Valmentaja:

    Johanna Förnäs

    Liiketoiminnan ja myynninjohtamisen kokemusta minulle on kertynyt yli 17 vuotta palveluiden parissa eri toimialaoilla myyntijohtajan tehtävissä Suomessa sekä kansainvälisesti. Olen toiminut valmentajana ja konsulttina reilut neljä vuotta.

    Asiakkuuksien ja myynninjohtamisen opit ja muutosjohtamisen olen kokenut operatiivisena esimiehenä sekä myyntitiimien vetäjänä. Minulla on konkreettiset tulokset myynnin- ja asiakkuuksien johtamisesta, palveluiden myynnistä sekä operatiivisesta esimiestyöstä.


    Ohjelma

    Asiakaskokemus ja palvelukulttuuri – nykytila digiajassa

    • Mitä asiakkaat odottavat – miten se näkyy omassa työssä
    • Kokonaisvaltainen asiakaskokemus, mistä kaikista kohtaamisista asiakaskokemus muodostuu
    • Kriittiset kohtaamiset asiakaskohtaamismallissa
    • Case harjoitus

    Digiajan asiakas ja ostokäyttäytymisen muutos ​

    • Segmentointi asiakkuuksien johtamisessa
    • ​Asiakastiedon ja CRM:n merkitys
    • Markkinointiviestintä
    • Kysymyksiä ja vastauksia, case-esimerkkejä – ohjelma painottuu osallistujien ennakkokyselyn vastausten perusteella

    Aikataulu

    8.30 Ilmoittautuminen, materiaalin jako ja kahvitarjoilu
    9.00 Koulutus alkaa
    11.30 Lounas
    14.00 Kahvi
    16.00 Koulutus päättyy


    Koulutuspaikka: Radisson Blu Plaza Hotel, Mikonkatu 23, Helsinki

    Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

    Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 557 euroa/hlö

    Early bird! Kun ilmoittaudut viimeistään 8.8. mennessä, hintaetusi valmennuksesta on -100 euroa/osallistuja! 


    Peruutusehdot:

    Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

    Kouluttajan muut kurssit

    Samankaltaisia kursseja