Harri Gustafsberg: Taktinen neuvottelu (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Harri Gustafsberg: Taktinen neuvottelu (1/2 pv)

31.10.2022, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 9 elokuun, 2022 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Esihenkilötyö , Itsensä kehittäminen , Johtaminen ja esihenkilotaidot , Vuorovaikutus

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Kiitos mahtavasta ja aktivoivasta koulutuksesta! Koulutuksen jälkeen heräsi ajatusmaailmassa niin paljon uusia malleja ja ajatuksia tuleviin neuvotteluihin!"

• "Mahtava sisältö ja erittäin mielenkiintoista ja ajatuksia herättävää asiaa!"

• "Vakuuttava luennoitsija."

Haluatko olla taitava neuvottelija ja hyvä keskustelija? Taktisen neuvottelun koulutuksessa perehdyt poliisin panttivankineuvotteluista, vaativista kuulusteluista ja peitetoimintatehtävistä syntyneeseen neuvottelumenetelmään. Taktisen neuvottelun keinot valmistavat sinut haastaviin keskusteluihin ja vaativiin neuvotteluihin niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin.

”Saat elämässäsi sen, minkä osaat neuvotella.” Tri. Harri Gustafsberg

Koulutuksen avulla
    • kehityt paremmaksi keskustelijaksi
    • opit viestimään vakuuttavammin
    • tunnistat keskustelukumppanisi tavoitteet
    • opit keskustelemaan päämääräsi mukaan
    • tiedostat oman tapasi keskustella
    • löydät keinoja edetä vaativissa keskusteluissa.

Asiantuntija
    Karhuryhmän entinen operatiivinen johtaja, FT, HTM Harri Gustafsberg, joka on itse ollut kehittämässä Taktinen neuvottelu -menetelmää.

Ota haltuun taktisen neuvottelun taito tehokkaalla puolen päivän koulutuksella!

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
    Koulutukseen voi osallistua myös etänä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Iltapäivän aikana pidetään kaksi taukoa n. klo 13.30 ja 15.00.

11:50 Yhteyden avaus etäosallistujille

12:00 Taktinen neuvottelu -malli
    – Neuvottelutyyli ja tilannetaju
    – Optimaalinen valmistautuminen
    – Keskittyminen – Motiivi – Luottamus
    – Vaikuttaminen ja tunteiden säätäminen
    – Epämukavuus ja AARR

16:00 Koulutus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki tai etäkoulutus

31.10.2022

Jäsenetuhinta kauppakamarin jäsenille:

Normaalihinta:

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.