Henkilöstön sisäinen palvelukulttuuri (1 pv)
Uusi koulutus! Varaa paikkasi nyt
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Henkilöstön sisäinen palvelukulttuuri (1 pv)

15.02.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 14 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , HR ja henkilöstöhallinto , Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Työilmapiiri , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Kaiken kaikkiaan asiantunteva esitys!"

• "Hyviä konkreettisia työkaluja arkeen!"

• "Arkipäivän ongelmien ratkaisumalleja asiantuntevasti!"

• "Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja"

• "Antoi ajattelemisen aihetta ja toi uskallusta omaan tekemiseen."

• "Hyvä ulosanti, mukava kuunnella."

• "Pidin Antin antamista esimerkeistä, jäivät hyvin mieleen."

• "Äärettömän miellyttävä ääni kuunnella, esitystapa innostava ja mukaansatempaava. Tämän pitäisi jokaisen päästä kokemaan!"

Näin johdat muutoksen sisäiseen organisaatiokulttuuriin käytännössä

Yrityksen oma yrityskulttuuri kumpuaa erityisesti johtajien kyvystä tuottaa yhteistä näkemystä. Ratkaisevan lisänsä tähän tuovat myös henkilöstön yksilölliset kokemukset.

Miten määritellään ja toteutetaan sisäinen palvelukulttuuri?
    Yrityksen ja henkilöstön sisäinen palvelukulttuuri muovautuu yleensä pitkän ajan saatossa. Se pohjautuu jaettuihin asenteisiin, uskomuksiin, käytäntöihin sekä kirjoitettuihin ja kirjoittamattomiin sääntöihin. Näistä muodostuu työyhteisölle sisäinen luottamus, joka vaikuttaa kaikkeen tekemiseen, tuottavuuteen ja suorituskykyyn. Tämä luottamus luo pohjan yhteistyölle, asiakaspalvelulle, tuotelaadulle sekä turvallisuudelle. Samaan luottamukseen liittyy myös se, millä tavalla jokainen voi olla ylpeä omasta työstään ja miten voi mainostaa uskottavasti yrityksen tuotteita.

Henkilöstön sisäinen palvelukulttuuri -koulutuksessa saat ideoita ja konkreettisia työkaluja
    – sisäisen organisaatiokulttuurin muutoksen johtamiseen,
    – oikeanlaisten työskentelytapojen omaksumiseen ja monistamiseen sekä
    – työyhteisön sisäisen palvelukulttuurin luomiseen.

Kenelle
    Esimiehille, tiiminvetäjille, johtajille ja sellaisiksi haluaville tai pian tuleville. Kaikille työyhteisöille, jotka kaipaavat uusia ajatuksia.

Hyödyt
    – Opit, miten tutustut oman organisaation kulttuuriin ja selvität sen salat
    – Saat ideoita, kuinka ihmiset alkavat paremmin auttaa kehityksessä
    – Pääset näkemään, miten kehityksen seuraamisesta tulee innostavaa ja vahvistavaa
    – Opit, kuinka saat työntekijöistä sitoutuneita yrityskulttuurin rakentajia

Kouluttaja Valmentaja, esimies, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy on palvelukulttuurin asiantuntija
    Kouluttajana toimii valmentaja, esimies, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 25 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:
    – Kehittämälläni konseptilla olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.

Antin periksiantamattomuudesta ja tahdonvoimasta kertoo hänen järjestelmällinen nousunsa Suomen mestariksi ja ennätyksen haltijaksi voimanostossa. Tulokset puhukoot puolestaan!

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    ”Kaiken kaikkiaan asiantunteva esitys!”
    ”Hyviä konkreettisia työkaluja arkeen!”
    ”Arkipäivän ongelmien ratkaisumalleja asiantuntevasti!”
    ”Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja”
    ”Antoi ajattelemisen aihetta ja toi uskallusta omaan tekemiseen.”
    ”Hyvä ulosanti, mukava kuunnella.”
    ”Pidin Antin antamista esimerkeistä, jäivät hyvin mieleen.”
    ”Äärettömän miellyttävä ääni kuunnella, esitystapa innostava ja mukaansatempaava. Tämä pitäisi jokaisen päästä kokemaan!”
    ”Hyvä koulutus. Ajatuksia herättävä. Kiva kun käytännönläheisesti käytännön esimerkein luennoitsija kertoi asiaa.”
    ”Esimerkit oli loistavia, luento eteni sujuvasti ja mielenkiinto säilyi. Todella hyvä luennon pitäjä.”

8.45 Yhteyksien tarkistus
    9.00 Koulutus alkaa
    11.30 – 12.15 Lounastauko
    14.00 – 14.15 Tauko
    15.30 Koulutus päättyy

Henkilöstön sisäinen palvelukulttuuri
    1. Miten kulttuuri ilmenee ja kuinka selvität sitä
    2. Miksi on tärkeää, että ymmärrät palvelukulttuuria
    3. Miten luot yhteistä kulttuuria
    4. Käytännön esimerkkejä sisäisen palvelukulttuurin määrittelystä ja toteutuksista
    5. Ratkaisevat tekijät: kuinka onnistut tulevissa muutoksissa

Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Etäkoulutus Zoomilla

tiistai 15.2.2022

Osallistumismaksu:
    / hlö (+ alv 24%). Koulutus sisältää sähköisen materiaalin.

Ryhmäetuhinnat:
    samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa:  557 euroa / hlö (+ alv 24%),
    kolme tai useampia osallistujia:  497 euroa / hlö (+ alv 24%).

Bonus:
    Saat käyttöösi koulutuksen tallenteen kahden viikon ajaksi koulutuksen jälkeen! Saat Osallistumisohjeessa lisätietoa miten saat tallenteen käyttöösi.

HUOM. Paikkoja rajoitetusti – varaa omasi heti!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.