Hinnoittele oikein ja kannattavasti (webinaari)
Hyödynnä Early bird -etu! Suosittu webinaari nyt uusintana
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Hinnoittele oikein ja kannattavasti (webinaari)

25.01.2017, Webinaari , Webinaari 11 tammikuun, 2017 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Kehittäminen , Laadunvarmistus , Taloushallinto ja verotus

Onko tuotteesi ja palvelusi hintalaput kohdillaan?

Paranna kannattavuutta oikealla hinnoittelulla.

• Osaatko vaikuttaa ostajan hintamielikuviin?
  • Tiedätkö, mitä ostaja miettii hinnan alennuksista tai korotuksista?
  • Osaatko kommunikoida hinnalla laatua ja luottamusta?

Kenelle

Tämä tunnin aamuwebinaari sopii B2B ja B2C yrityksen markkinoinnista, hinnoittelusta, tuotekonseptoinnista ja -kehityksestä, myynnistä ja asiakaspalvelusta vastaaville tai näitä alueita kehittäville asiantuntijoille.

Hyödyt

Webinaari on lyhyt tietoisku, joka antaa valmiudet rakentaa ja kehittää hinnoittelua, mikä parantaa yrityksen kannattavuutta ja samalla lisää asiakkaiden tyytyväisyyttä. Saat ideoita miten ostajan saamaa hyötyä tuotteesta tai palvelusta voidaan mitata, ja miten hinnalla voidaan viestiä haluttuja ominaisuuksia.

Saat vinkkejä siihen, miten hintaa voidaan käyttää taktisena välineenä herättämään huomiota tai saamaan ostaja kiinnostumaan tuotteen/palvelun laatuominaisuuksista.

Tässä webinaarissa saat parhaita menetelmiä ja työkaluja hinnan määrittämiseksi ja laskemiseksi.

Hinnoittelu on yksi tärkeimmistä yritysten markkinointipäätöksistä. Jo pienellä hinnan muutoksella on suuri merkitys yrityksen tulokseen. Perinteisesti yritykset miettivät kuluja tai kilpailijoiden hintoja.

• Etsiikö ostaja aina halvinta hintaa? Onko yrityksellesi käynyt niin, että myynti ei kuitenkaan kasva vaikka hintoja lasketaan?
  • Miten asiakkaat muodostavat kuvan tuotteista ja palveluista? Mikä rooli hinnalla on, miten hintoja prosessoidaan ja miten asiakkaat reagoivat eri hinnanmuutoksiin.
  • Miten hinnan roolia voidaan tutkia ja miten ostajan hintamielikuvaan voidaan vaikuttaa?

KouluttajaOuti Somervuori

Kouluttajana toimii hinnoittelun asiantuntija Outi Somervuori, KTT, Designtutkimus Helsinki Oy:stä. Hänen tutkimuskohteensa on hinnoittelu ja erityisesti hinnoittelun psykologinen näkökulma; eli miten organisaatiot ja kuluttajat ostajana arvioivat ja prosessoivat hintoja sekä miten ostajat reagoivat hinnan muutoksiin.

Outi on opiskellut ja tutkinut hinnoittelua Aalto-yliopistossa ja Stanfordin yliopistossa. Kouluttajana Outi on saanut paljon kiitosta asioiden esittämisestä kiteytetysti ja kiinnostavasti sekä hyvien esimerkkien käytöstä.

Johdanto hinnoitteluun

Hinnoittelun psykologiaa

• Hinnan rooli ostopäätöksessä
  • Hinta laadun ja luottamuksen indikaattorina
  • Referenssihinta

Arvoperusteinen hinnoittelu

• Käytännön tekniikoita arvon määrittämseen B2B ja B2C konteksteissa

Aikaa kysymyksille

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse noin päivää ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Kysyä ja kommentoida chat-ikkunassa. Vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

Helppoa, kustannustehokasta ja kätevää!

• Ei matkustamista ja siihen liittyviä kustannuksia
  • Ei ylimääräistä ajankäyttöä
  • Ei riskiä tilaisuuden sisällön menemisestä ohi esteen sattuessa
  • Mahdollisuus kerrata koulutuksen sisältöä verkkotallenteelta jälkikäteen

Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Aika:

25.1.2017 klo 9 – 10 (voit katsoa myös tallenteena, kun sinulle parhaiten sopii)

Webinaarikoulutuksen hinta:

147 € (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaarin ja pdf-koulutusmateriaalin

Early bird -hinta: 127 € / hlö, kun ilmoittaudut 18.1.2017 mennessä.

Täydellinen videotallenne  – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat

Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta.

Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToTraining –järjestelmällä.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.