Ihana sähköposti – fiksu ja tehokas käyttö (1/2 pv)
Ajantieto järjestää nyt koulutuksen:

Ihana sähköposti – fiksu ja tehokas käyttö (1/2 pv)

25.10.2016, Ajantieto Oy:n koulutustilat, Helsinki Jaakonkatu 3 B, 7 krs. (kamppi, Graniittitalo), Helsinki 13 heinäkuun, 2016 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu

Koulutus sopii kaikille, jotka hyödyntävät työssään sähköpostia päätyönsä tukena.
Ensiapukurssi kiireisille: haetaan keinot puolittaa sähköpostin ääressä käytetty aika parantaen samalla oman työn vaikuttavuutta.

Asiantuntija:
DI, VTM Juha Koskinen, Ajantieto Oy

OHJELMA kello 13-16

Päivittäin saapuvien ja lähetettävien sähköpostien määrä Suomessa on toimistotyössä reilusti toista sataa. Niiden käsittely saattaa viedä kymmeniä prosentteja työajasta. Fiksu sähköpostin käyttö vapauttaa aikaa oleelliseen. Koulutus keskittyy työtapoihin, ei ohjelmistoihin tai tekniikkaan.

– Sähköpostin siunaus ja kirous: kuinka paljon sähköposti vie aikaani
– Sähköposti osana työarjen prosesseja ja toimivia työtapoja
– Järkevä käyttö ja pelisäännöt: vähemmän on enemmän
– Näin lähetän sopivan määrän, ymmärrettäviä ja hyödyllisiä sähköposteja
– Näin käsittelen saamani sähköpostit oikea-aikaisesti ja tehokkaasti
– Ruuhkan purkaminen
– Aikaa oleelliseen – parempi mieli!

Ajantiedon koulutustilat, Kamppi Graniittitalo, Antinkatu 3 D 7.krs, 00100 Helsinki

Aika:
25.10.2016, kello 13.00–16.00

390 eur
+ alv 24 %. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Peruutusehdot:
Myöhemmin kuin kolme viikkoa ennen kurssia tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 75 eur + alv 24 %. Myöhemmin kuin viikko ennen kurssia tehdystä peruutuksesta tai peruuttamattomasta, käyttämättömästä kurssipaikasta veloitetaan koko hinta. Esteen sattuessa tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.