
Käännä asiakaskohtaaminen kilpailueduksi (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
11.05.2021, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
790 euroa /hlö + alv 24 %
11.05.2021, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Tiesitkö, että…
– 80 % palveluorganisaatioista kertoo tarjoavansa erinomaista palvelukokemusta, mutta vain 8 % asiakkaista on samaa mieltä.
– 86 % asiakkaista on valmiita maksamaan enemmän, jos palvelukokemus on parempi.
– 90 % asiakkaista haluaa parhaan arvon, vain 10 % halvimman hinnan.
Onnistunut asiakaskohtaaminen on monen tekijän summa, eikä pienintäkään yksityiskohtaa ole varaa jättää huomiotta. Tehokas valmennuksemme auttaa sinua hiomaan asiakaskohtaamistaitosi huippuunsa.
Valmennus auttaa sinua rakentamaan asiakaskokemuksesta kilpailuedun maailmassa, jossa erottautuminen muilla tavoin alkaa olla mahdotonta. Huonoihin tai keskinkertaisiin asiakaskohtaamisiin ei ole varaa aikana, jolloin kokemuksia jaetaan enemmän ja nopeammin kuin koskaan aiemmin.
Valmennuksen aikana opit erottamaan erilaisia asiakkaiden käyttäytymistyylejä ja mukauttamaan omia tapojasi niiden mukaan. Opit myös johtamaan asiakastilanteita varmalla ja positiivisella tyylillä. Käsittelemme erilaisia asiakaskohtaamisia käytännönläheisellä ja iloisella otteella.
Hyödyt osallistujille
– Tiedostat sosiaalisen älykkyyden merkityksen onnistuneissa asiakaskohtaamisissa
– Opit, kuinka vaikuttaa vastapuoleen tyylikkäillä vuorovaikutustekniikoilla
– Ymmärrät itsellesi ominaisten käyttäytymismallien vaikutukset asiakaskohtaamisiin ja tunnistat erilaiset asiakastyypit
– Opit monikanavaisen asiakastyön erityispiirteet
– Saat innostusta ja varmuutta päivittäiseen asiakastyöhösi!
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville asiakastyön ammattilaisille. Se sopii yhtä lailla uransa alussa oleville asiakaspalvelijoille kuin kokeneemmille asiakaskohtaamisten konkareillekin, jotka kaipaavat uutta potkua ja raikkaita näkökulmia tämän päivän ammattimaiseen asiakastyöhön.
Olit sitten torimyyjä tai asiakaspalvelun esimies, tämä valmennus on vähintäänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, vaikuttavampaa asiakaskohtaamista.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet: myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen, puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen, haastavat asiakastilanteet, myynnin- ja palvelun johtaminen, valmentava johtaminen, motivointi ja motivaation johtaminen, ihmisten ja tekemisen johtaminen sekä tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus.
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
8:30 Aamupala
9:00 Asiakaskokemus ja onnistunut vuorovaikutus
– Asiakaskokemus ja asiakaslupaus
– Omien myyntitaitojen pikatesti – omat kehityskohtani
– Onnistuneen vuorovaikutuksen avaimet
– Mitä aivoissa tapahtuu?
10:15 Tauko
10:30 Asiakaskeskustelun ohjaaminen
– Ensivaikutelma ja läpinäkyvyyden illuusio
– Kysymystekniikka ja kuuntelun taito
– Kiteytys ja yhteisen ymmärryksen löytäminen
– Positiivinen loppuvaikutelma
12:00 Lounas
13:00 Monikanavaisen asiakastyön erityispiirteet
– Elämää kuplissa ja viestinnän vaikeus
– Sähköpostipingistä ja puhelimessa selvittelyä?
– Puhelintyöskentelyn ”K4”
– Tyylikkään sähköpostiviestinnän elementit
14:15 Kahvitauko
14:30 Erilaisuuden haasteesta yhteisiin säveliin
– Persoona ja kokeminen käyttäytymisen pohjana
– Erilaiset käyttäytymismallit vuorovaikutustilanteissa
– Erilaisuuden tunnistaminen ja oman tyylin mukauttaminen
– Luottamus asiakaskokemuksen ytimessä
15:00 Asiakasarvon tuottaminen
– Arvon tuottaminen ennen asiakaskohtaamista
– Arvoa kohtaamisen jälkeen
– Haastavasta kohti positiivista tunnetta
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
tiistai 11.05.2021
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, aamiaisen, lounaan ja kahvitarjoilut päivän aikana.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Käännä asiakaskohtaaminen kilpailueduksi (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
11.05.2021, Tapahtumatalo Bank, Helsinki