fbpx
Käännä asiakaskohtaaminen kilpailueduksi (1 pv)
Brik järjestää nyt koulutuksen:

Käännä asiakaskohtaaminen kilpailueduksi (1 pv)

790 euroa /hlö + alv 24 %

790 EUR

11.05.2022, Tapah­tu­matalo Bank, Helsinki Unio­ninkatu 20, Helsinki 27 huhtikuun, 2022 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Toiminnan kehittäminen

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

  • Tosi hyvä koulutus. Sisältö ja toteutus oli Pro-touhua -Petri Rantala, Edita Prima Oy

  • Kurssi oli erittäin antoisa ja siellä oli hyvä ilmapiiri. Vetäjä oli helposti lähestyttävä ja keskusteluja syntyi luontevasti kaikilla. Kunpa olisi vielä jatkokurssi niin tulisin

  • Mukava ja antoisa koulutus! Keskustelua päivän aiheista olisi riittänyt vaikka kuinka paljon, mutta harmillisesti aika on rajallinen

    Tiesitkö, että…
    – 80 % palve­luor­ga­ni­saa­tioista kertoo tarjoa­vansa erin­omaista palve­lu­ko­ke­musta, mutta vain 8 % asiak­kaista on samaa mieltä.
    – 86 % asiak­kaista on valmiita maksamaan enemmän, jos palve­lu­ko­kemus on parempi.
    – 90 % asiak­kaista haluaa parhaan arvon, vain 10 % halvimman hinnan.

    Onnis­tunut asia­kas­koh­taa­minen on monen tekijän summa, eikä pienin­täkään yksi­tyis­kohtaa ole varaa jättää huomiotta. Tehokas valmen­nuk­semme auttaa sinua hiomaan asia­kas­koh­taa­mis­taitosi huip­puunsa. Valmennus auttaa sinua raken­tamaan asia­kas­ko­ke­muk­sesta kilpai­luedun maail­massa, jossa erot­tau­tu­minen muilla tavoin alkaa olla mahdo­tonta. Huonoihin tai keskin­ker­taisiin asia­kas­koh­taa­misiin ei ole varaa aikana, jolloin koke­muksia jaetaan enemmän ja nopeammin kuin koskaan aiemmin.

    Hyödyt osallistujille
    – Tiedostat sosi­aa­lisen älyk­kyyden merki­tyksen onnis­tu­neissa asia­kas­koh­taa­mi­sissa
    – Opit, kuinka vaikuttaa vasta­puoleen tyylik­käillä vuoro­vai­ku­tus­tek­nii­koilla
    – Ymmärrät itsellesi ominaisten käyt­täy­ty­mis­mallien vaiku­tukset asia­kas­koh­taa­misiin ja tunnistat erilaiset asia­kas­tyypit
    – Opit moni­ka­na­vaisen asia­kastyön erityis­piirteet
    – Saat innos­tusta ja varmuutta päivit­täiseen asia­kas­työhösi!

    Kenelle?
    Valmennus on suun­ni­teltu kaikille asia­kas­ra­ja­pin­nassa työs­ken­te­le­ville asia­kastyön ammat­ti­lai­sille. Se sopii yhtä lailla uransa alussa oleville asia­kas­pal­ve­li­joille kuin koke­neem­mille asia­kas­koh­taa­misten konka­reil­lekin, jotka kaipaavat uutta potkua ja raik­kaita näkö­kulmia tämän päivän ammat­ti­maiseen asia­kas­työhön.

    Olit sitten tori­myyjä tai asia­kas­pal­velun esimies, tämä valmennus on vähin­täänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, vaikut­ta­vampaa asia­kas­koh­taa­mista.


    Kouluttaja:
    Yritysvalmentaja Maisa Durchman asia­kas­pal­velun, myynnin sekä niiden johta­misen asian­tunteva yritys­kou­luttaja. Maisa pitää ihmis­taitoja esimiehen, myyjän ja asia­kas­pal­ve­lijan tärkeimpänä ominai­suutena. Työelämän tärkeimpiä käsitteitä ovat Maisan mielestä motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä.

    Maisan valmen­nuk­sista välittyy posi­tii­vinen asenne. Omakoh­taisen yrit­tä­jä­ko­ke­muksen ansiosta valmen­nukset ovat myös täynnä käytän­nön­lä­hei­syyttä ja teke­misen meininkiä.

    Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsul­tointi- ja valmen­nus­työstä lukui­silla eri toimia­loilla, sekä julkisen sektorin ja teol­li­suuden kehit­tä­mis­hank­keista. Viime vuosina koke­musta on kart­tunut etenkin apteek­ki­lii­ke­toi­min­noista ja lääke­teol­li­suuden puolelta. TM Maisa Durchman on lisäksi DiSC®-valmentaja sekä ICF-serti­fioitu coach.

    Erityis­osaa­mi­sa­lueet: myynti- ja palve­lu­hen­ki­löstön kehit­tä­minen, puhe­li­messa tehtävän myyn­tityön tehos­ta­minen, haas­tavat asia­kas­ti­lanteet, myynnin- ja palvelun johta­minen, valmentava johta­minen, moti­vointi ja moti­vaation johta­minen, ihmisten ja teke­misen johta­minen sekä tehokas ajan­käyttö ja tavoit­teel­lisuus.



    OHJELMA

    8:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen

    9:00 Asia­kas­ko­kemus ja onnis­tunut vuoro­vai­kutus
    – Asia­kas­ko­kemus ja asia­kas­lupaus
    – Onnis­tuneen vuoro­vai­ku­tuksen avaimet
    – Asiakaskeskustelun tavoitteellinen ohjaaminen
    – Ensivaikutelma ja kuuntelun taito

    10:15 Tauko

    10:30 Asia­kas­kes­kus­telun ohjaa­minen ja lisäarvon tuottaminen
    – Asiakasarvon tuottaminen
    – Yllätyksellisyys asioinnin eri vaiheissa
    – Tunne-energia asiakaskokemuksen pohjana
    – Haasteista mahdollisuuksia

    12:00 Lounas

    13:00 Moni­ka­na­vaisen asia­kastyön erityis­piirteet
    – Elämää kuplissa ja erilaisuuden voima
    – Käyttäytymistyylien tunnistaminen
    – Rakentava konfliktointi
    – Sähköpostipingistä ja puhelimessa selvittelyä

    14:15 Kahvi­tauko

    14:30 Suorituskyvyn ylläpito
    – Älä tule paha stressi
    – Autonomisen hermoston haltuunotto
    – Ajankäyttö ja energialaturit
    – Kiireilytesti

    16:00 Koulutuspäivä päättyy

    Koulutuspaikka:
    Tapah­tu­matalo Bank, Unio­ninkatu 20, 00130 Helsinki
    – Jotta lähikoulutuksiimme olisi turvallista tulla, edellytämme osallistujilta koronapassia.

    Ajankohta:
    11.5.2022

    Hinta:
    790 euroa
    /hlö + alv 24 %.
    – sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, aamiaisen, lounaan ja kahvi­tar­joilut.

    Ilmoittautumisen peruutusehdot:
    Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

    Kouluttajan muut kurssit

    Samankaltaisia kursseja