Käännä asiakaskohtaaminen kilpailueduksi (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
11.05.2022, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
790 euroa /hlö + alv 24 %
11.05.2022, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Tiesitkö, että…
– 80 % palveluorganisaatioista kertoo tarjoavansa erinomaista palvelukokemusta, mutta vain 8 % asiakkaista on samaa mieltä.
– 86 % asiakkaista on valmiita maksamaan enemmän, jos palvelukokemus on parempi.
– 90 % asiakkaista haluaa parhaan arvon, vain 10 % halvimman hinnan.
Onnistunut asiakaskohtaaminen on monen tekijän summa, eikä pienintäkään yksityiskohtaa ole varaa jättää huomiotta. Tehokas valmennuksemme auttaa sinua hiomaan asiakaskohtaamistaitosi huippuunsa. Valmennus auttaa sinua rakentamaan asiakaskokemuksesta kilpailuedun maailmassa, jossa erottautuminen muilla tavoin alkaa olla mahdotonta. Huonoihin tai keskinkertaisiin asiakaskohtaamisiin ei ole varaa aikana, jolloin kokemuksia jaetaan enemmän ja nopeammin kuin koskaan aiemmin.
Hyödyt osallistujille
– Tiedostat sosiaalisen älykkyyden merkityksen onnistuneissa asiakaskohtaamisissa
– Opit, kuinka vaikuttaa vastapuoleen tyylikkäillä vuorovaikutustekniikoilla
– Ymmärrät itsellesi ominaisten käyttäytymismallien vaikutukset asiakaskohtaamisiin ja tunnistat erilaiset asiakastyypit
– Opit monikanavaisen asiakastyön erityispiirteet
– Saat innostusta ja varmuutta päivittäiseen asiakastyöhösi!
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu kaikille asiakasrajapinnassa työskenteleville asiakastyön ammattilaisille. Se sopii yhtä lailla uransa alussa oleville asiakaspalvelijoille kuin kokeneemmille asiakaskohtaamisten konkareillekin, jotka kaipaavat uutta potkua ja raikkaita näkökulmia tämän päivän ammattimaiseen asiakastyöhön.
Olit sitten torimyyjä tai asiakaspalvelun esimies, tämä valmennus on vähintäänkin erittäin tärkeä buustaus kohti seuraavaa, vaikuttavampaa asiakaskohtaamista.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman asiakaspalvelun, myynnin sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena. Työelämän tärkeimpiä käsitteitä ovat Maisan mielestä motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä.
Maisan valmennuksista välittyy positiivinen asenne. Omakohtaisen yrittäjäkokemuksen ansiosta valmennukset ovat myös täynnä käytännönläheisyyttä ja tekemisen meininkiä.
Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista. Viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta. TM Maisa Durchman on lisäksi DiSC®-valmentaja sekä ICF-sertifioitu coach.
Erityisosaamisalueet: myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen, puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen, haastavat asiakastilanteet, myynnin- ja palvelun johtaminen, valmentava johtaminen, motivointi ja motivaation johtaminen, ihmisten ja tekemisen johtaminen sekä tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus.
8:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9:00 Asiakaskokemus ja onnistunut vuorovaikutus
– Asiakaskokemus ja asiakaslupaus
– Onnistuneen vuorovaikutuksen avaimet
– Asiakaskeskustelun tavoitteellinen ohjaaminen
– Ensivaikutelma ja kuuntelun taito
10:15 Tauko
10:30 Asiakaskeskustelun ohjaaminen ja lisäarvon tuottaminen
– Asiakasarvon tuottaminen
– Yllätyksellisyys asioinnin eri vaiheissa
– Tunne-energia asiakaskokemuksen pohjana
– Haasteista mahdollisuuksia
12:00 Lounas
13:00 Monikanavaisen asiakastyön erityispiirteet
– Elämää kuplissa ja erilaisuuden voima
– Käyttäytymistyylien tunnistaminen
– Rakentava konfliktointi
– Sähköpostipingistä ja puhelimessa selvittelyä
14:15 Kahvitauko
14:30 Suorituskyvyn ylläpito
– Älä tule paha stressi
– Autonomisen hermoston haltuunotto
– Ajankäyttö ja energialaturit
– Kiireilytesti
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
– Jotta lähikoulutuksiimme olisi turvallista tulla, edellytämme osallistujilta koronapassia.
Ajankohta:
11.5.2022
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, aamiaisen, lounaan ja kahvitarjoilut.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Käännä asiakaskohtaaminen kilpailueduksi (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
11.05.2022, Tapahtumatalo Bank, Helsinki