fbpx
Läpimurto asiakaspalvelussa – ChatGPT takaa tehokkaamman palvelun (90 min)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Läpimurto asiakaspalvelussa – ChatGPT takaa tehokkaamman palvelun (90 min)

227 euroa /hlö + alv 24 %

227 EUR

13.06.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 25 toukokuun, 2023 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Markkinointi ja viestintä , Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä ja vuorovaikutus

Yllättävän helppo tapa parantaa asiakaspalvelua – ChatGPT – Säästä aikaa ja rahaa!

Nyt voit kohdata haastavat asiakaspalvelutilanteet uudella tavalla – ChatGPT:n avulla!

Asiakaspalvelijat kohtaavat lukemattomia erilaisia tilanteita, eikä kaikkiin niistä pystytä valmistautumaan. Välillä meinaa menna sormi suuhun. Tuotteita, palveluita ja käyttökohteita on paljon ja kaikkea ei voi osata.
– Tässä kohtaa tekoäly rientää avuksi!

Tämä koulutus on suunniteltu helpottamaan ja nopeuttamaan asiakaspalvelun töitä.

ChatGPT – asiakaspalvelun uusi salainen ase!


Kenelle
Asiakapalvelussa työskenteleville
Kaikille, jotka ovat jatkuvasti asiakkaisiin yhteydessä
Tiiminvetäjille ja esimiehille, jotka vastaavat asiakapalvelusta


Tämän koulutuksen aikana saat:
– Hyvän kuvan siitä miten sinä voit hyödyntää ChatGPT:tä töissäsi
– Ymmärryksen siitä mitkä ovat käytön rajat
– Tiedon, mitkä ovat parhaat käyttötavat, kuten promptit (käskyt), ketjutukset, kontekstin luominen, iterointi, laajennukset ja tarkennukset
– Oman assistentin, jonka kanssa sparrata ja joka tekee puolestasi todella paljon!

Nopeutat ja helpotat töitäsi


Kouluttaja Tuomas Mikkonen, asiakaspalvelut ChatGPT avulla
Tuomas Mikkonen, KTM, on erittäin luova ja inspiroiva kouluttaja. Hänen energinen ja mutkaton esiintymistapansa pitää mielenkiinnon ja keskittymisen yllä koko koulutuksen ajan. Tuomas yhdistelee koulutuksissaan luento-osuuksia, työpajoja ja energisoivia
pedagogisia pelejä maksimaalisen oppimisen varmistamiseksi. Tuomaksen missio on nostaa työnteon tehokkuutta, jotta jää aikaa myös muuhunkin elämässä.

Tuomaksella on ollut asiakkaita pienistä insinööripajoista kansainvälisiin huippubrändeihin ja hän on myös kouluttanut tuhansia yrittäjiä ja managereita. Niinpä Tuomaksella on ainutlaatuista ammattitaitoa ja näkemystä, jonka avulla hän voi vastata koulutettavien monipuolisiin tarpeisiin.

Tuomas on myös kirjoittanut kaksi kirjaa kehittämisestä, joista ensimmäinen 100 tapaa uudistua ja kukoistaa (Docendo, 2018) keskittyy henkilökohtaiseen uudistumiseen ja toinen Lean käytäntöön – opas tieto- ja palvelutyön kehittämiseen (Kauppakamari, 2022) keskittyy yritysten uudistamiseen.

Palaute aikaisemmista koulutuksista:
”Kouluttajalla hyvä ja selkeä tyyli puhua.”
“Asiasisältö oli hyvää ja kouluttaja piti otteessaan.”
“Hyvä persoona joka osaa pitää mielenkiinnon yllä.”


Sisältö:
I. Johdanto
Koulutuksen esittely ja tavoitteet
Miksi kaikkien yritysten tulisi käyttää ChatGPT:ta asiakaspalvelussa?

II. Asiakaspalvelutilanteiden läpikäynti
Tyypillisiä haastavia asiakaspalvelutilanteita, joissa tarvitaan tuotetietoa
Esimerkkejä asiakaspalvelutilanteista, joissa chatbotia käytetään
Esimerkkejä tilanteista, joissa manuaalista asiakaspalvelua käytetään
Asiakaspalvelutilanteiden mahdolliset ratkaisut ja vastaustavat

III. ChatGPT:n käyttö asiakaspalvelussa
ChatGPT:n hyödyntäminen tuotetietoon liittyvissä asiakaspalvelutilanteissa
Miten ChatGPT auttaa työntekijöitä vastaamaan haastaviin asiakaskysymyksiin
Esimerkkejä ChatGPT:n käytöstä haastavissa asiakaspalvelutilanteissa

IV. Asiakaspalvelijan viisi tärkeintä taitoa ja miten ChatGPT voi auttaa niissä
1. Ongelmanratkaisutaidot: Tunnista, luo, ratkaise
2. Kommunikaatiotaidot: Ymmärrä, perustele, ratkaise
3. Teknologian tuntemus: Konteksti, promptit, rajat
4. Tarkkaavaisuus: Laajenna, tarkenna, tarkasta
5. Empatia: Asiakasymmärrys, tyylit, huumori


Koulutuspaikka:
Verkkovalmennus
– koulutus pidetään Zoom-webinaarina, voit osallistua chatin avulla.

Ajankohta:
Tiistaina 13.6.2023 klo 10.00 – 11.30 

Osallistumismaksu:
227 euroa 
/ hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinta:
197 euroa / hlö + alv 24 % kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
177 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa (+ alv 24%).


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Kouluttajan muut kurssit

Samankaltaisia kursseja