Lean-ajattelu mukaan asiakaspalvelun tehostamiseen! (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Lean-ajattelu mukaan asiakaspalvelun tehostamiseen! (1 pv)

15.12.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 30 syyskuun, 2020 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Toiminnan kehittäminen , Verkkokoulutukset

Lean-ajattelu -koulutuksessa perehdytään Leanin keskeisiin periaatteisiin. Valmennuspäivä antaa osallistujilleen perustietämyksen Lean-ajattelun, -menetelmien ja -työkalujen taustoista.

Muutos lähtee ajattelutapojen muutoksesta, vanhojen prosessien uudistamisesta ja kaiken turhan hylkäämisestä. Kun kaikki toimimattomat käytännöt ja aikaa tuhlaavat toimintatavat on kyseenalaistettu, on yritys valmis siirtymään kohti tehokkaampaa, joustavampaa ja tuloksellisempaa tulevaisuutta.

Varmistamme parhaat mahdolliset oppimistulokset ja opitun siirtämisen osallistujien omiin työympäristöihin siten, että koulutus perustuu aktiiviseen osallistumiseen ja työstämiseen.

Tervetuloa mukaan!

Asiantuntija:
FT, KTL, Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

Leanin tausta ja työkalut

• Leanin viisi perusperiaatetta
  • Mihin tuottavuuden on tapana hukkua?
  • Millaisia tuloksia Leanilla saavutetaan?
  • Leanin keskeiset menetelmät ja työkalut

Leanin toteuttaminen organisaatiossa

• Jatkuva kehittäminen osana arkea
  • Työntekijöiden osallistuminen jatkuvaan kehittämistoimintaan
  • Organisoituminen Lean-toimintaan
  • Leanin toteuttaminen käytännössä
  • Leanin kriittiset menestystekijät

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.15 Lounas klo 12.00–12.45

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustilat, Kalevankatu 12, Helsinki

15.12.2020 klo 8.45 – 16.00

Jäsenetuhinta 495 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta 695 euroa /hlö + alv 24 %.

Hintaan sisältyy koulutus, materiaalit ja tarjoilut.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.