Educo Valmennustalo järjestää nyt koulutuksen:

Legendaarinen palvelu™ -valmennus (1,5 pv)

Kehitä asiakaskokemusta. Rakenna palveluasennetta ja palveluhenkistä kulttuuria valmennuksen avulla.

Meillä kaikilla on asiakkaita. Joko työyhteisön sisäisiä tai ulkoisia, tai molempia.
Miten parantaa näiden kaikkien asiakaskokemusta?

Legendaarinen palvelu™ -valmennus opettaa sinut rakentamaan ja vahvistamaan asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta johdonmukaisesti. Se antaa käytännölliset työkalut ja taidot, joiden avulla sinä, tiimisi ja koko organisaatiosi teette loistavasta palvelusta kilpailuedun. Asiakaskokemuksen kehittäminen on koko organisaation yhteinen asia.

Valmennuksen aikana
– määrität oman asiakaspalveluvisiosi
– opit ja oivallat uutta
– harjoittelet oppimaasi
– teet konkreettisen toimintasuunnitelman legendaarisen palvelun toteuttamiseksi

Valmennuksen jälkeen
– osaat tunnistaa sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden tarpeet ja toiveet
– hyödynnät taitoja, joiden avulla palvelet asiakkaita paremmin ja tehokkaammin
– pystyt suunnittelemaan omaa kehitystäsi


Kenelle?
– Työntekijälle, johtajalle, lähijohtajalle, joka haluaa tehdä erinomaisesti palvelusta kilpailuedun. Voit olla esimerkiksi hotelli- ja ravintola-alalta, call center -asiakaspalvelija tai lähijohtaja, ICT-alan tai vähittäiskaupan henkilöstöä jne.


Kouluttaja 

Janne Annunen, KTM, johtamisvalmentaja

Janne Annunen, Legendaarinen palvelu -kouluttaja

Janne on Educo Valmennustalo Oy:n toimitusjohtaja ja yrittäjä sekä The Ken Blanchard Companiesin® Global Partner / Licenced Business Executive. Janne on johtamisen ja organisaatioiden toiminnan syväasiantuntija ja auttaa asiakasorganisaatiota tekemään hyvästä ihmisten johtamisesta ja asiakaspalvelusta kilpailuedun.

Hän on Legendaarinen palvelu -valmennuksen tuotemestari ja päävalmentaja. Janne toimii myös Suomen suosituimman johtamisen podcastin Hyvä Paha johtaminen isäntänä.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
– ”Innostunut kouluttaja herätteli ajattelemaan miten parantaa asiakaspalvelua. Parasta oli selkeät kokonaisuudet ja ryhmätehtävät.”
– ”Valmennuksessa parasta oli kouluttaja ja aihe. Kokonaisuus sai ajattelemaan uusia näkökulmia.”


Ohjelma – aikataulu & sisältö
Legendaarinen palvelu™ -verkkovalmennus koostuu ennakkotehtävistä, moduulien välissä olevista välitehtävistä sekä valmentajan vetämistä verkkotapaamisista.

Ennakkotehtävät
Haastavat palvelutilanteeni
Parhaat ja huonoimmat palvelukokemukseni
Itsestä huolehtiminen
Legendaarinen palvelu™ -tarinan introvideo

1. osa 25.10.2022 klo 9-11
Legendaarisen palvelun™ malli
Sitoutuminen asiakkaisiin
Asiakkaiden kartoitus
Uskomukset asiakaspalvelussa
Asiakaspalveluvisio

2. osa 25.10.2022 klo 12-14
Asiakkaiden havainnointi
Aktiivinen kuunteleminen
Asiakasanalyysi

3. osa 26.10.2022 klo 9-11
Reagointi
Huomioi tunteet
Tarjoa ratkaisuja
Ilmaise arvostusta
Valtuutus


Toteutustapa
Zoom-verkkokoulutus sekä Blanchard Exchange-oppimisympäristö

Ajankohta
25.-26.10.2022

Hinta
690 € +alv.
Legendaarinen palvelu™ -verkkovalmennuksen hintaan sisältyy: korkeatasoinen koulutusmateriaali, johon kuuluu 61-sivuinen työkirja ja käytännönläheiset työkalut sekä käyttöoikeus Blanchard Exchange -oppimisalustalle, jota voit käyttää sekä tietokoneella että mobiilisovelluksella.

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen valmennuksen alkua. Alle 14 vrk ennen valmennuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % valmennuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen valmennuksen alkua, perimme 100 % valmennuksen hinnasta. Keskeytetyn valmennuksen osallistumishintaa ei hyvitetä.

ILMOITTAUTUMINEN

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Legendaarinen palvelu™ -valmennus (1,5 pv) -koulutukseen 25.-26.10.2022, Etäkoulutus
Hlö(ä)