Miten teet asiantuntijapalvelustasi hittituotteen? (3 h)
Uusi koulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Miten teet asiantuntijapalvelustasi hittituotteen? (3 h)

26.03.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 15 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Johtaminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi ja viestintä , Myynti , Palvelumuotoilu

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Parasta valmennuksessa oli valmentajan syvä asiantuntemus aiheesta ja innostava tapa kertoa asiat ymmärrettävästi."

• - "Kaikessa paistaa vetäjän laaja-alainen kokemus, sekä taitava asioiden ja ideoinnin eteenpäin vieminen. Lisäksi tämä oli vielä sangen mukavaakin."

• - "Saimme runsaasti uusia ajatuksia ja nopeasti käytäntöön vietäviä oppeja."

• - "Työskentelymallit ovat tehokkaita, monessa liemessä keitettyjä ja punnittuja."

• - "Saimme selkeyttä, työkaluja ja intoa palvelujen kehittämiselle."

Miten asiantuntijapalveluiden ostamista voi helpottaa ja kasvattaa katetta?
    Miten tuotteistat hittituotteen käytännössä?

Miten teet asiantuntijapalvelustasi hittituotteen? -valmennuksessamme opit kuinka tuotteistaa hittituote käytännössä. Käymme läpi hittipalvelun kuusi tunnusmerkkiä käytännön esimerkkien avulla. Saat uusia ideoita asiantuntijapalvelusi myynnin kasvattamiseen ja ostamisen helpottamiseen.

Ohjelmaan sisältyy käytännön esimerkkejä tuoreista, kotimaisista tuotteistusprojekteista sekä testi oman asiantuntijapalvelun testaamiseen.

Tuotteistuskoulutus perustuu Jari Parantaisen legendaariseen koulutussisältöön, joka on Ratekoulutuksen kautta aikojen suosituimpia ohjelmia.

Kenelle valmennus sopii
    – Yrittäjille
    – Toimitusjohtajille ja liiketoimintajohtajille
    – Tuote- ja palvelukehityksestä sekä myynnistä vastaaville
    – Erityisesti asiantuntijapalveluita tarjoavalle
    – Palveluitaan usein asiakaskohtaisesti räätälöivälle
    – Asiantuntijoille, jotka haluaisivat saada mitä ansaitsevat ja myydä enemmän

Kenelle valmennus ei sovi
    – Tavarakauppaa tekevälle
    – Ryhtymisrajoitteiselle, sillä koulutuksen jälkeen sinun kannattaa laittaa hihat heilumaan

Hyöty osallistujalle
    – Opit tuotteistuksen hyödyt
    – Saat konkreettisen työskentelytavan, jonka avulla rakennat hittipalveluita
    – Saat konkreettisia esimerkkejä, joita on helppo soveltaa omaan bisnekseesi
    – Helpot tarkastuslistat ja työkalut auttavat tunnistamaan omat tuotteistustarpeesi
    – Osaat välttää usein toistuvia tuotteistusprojektien kömmähdyksiä

Kouluttaja
    Tommi Elomaa, tuotteistuksen asiantuntija, Miten teet asiantuntijapalvelustasi hittituotteen? -kouluttaja
    Valmentajana toimii Tommi Elomaa Noste Oy:stä. Hän on kokenut liikkeenjohdon, tuotteistuksen ja leanauksen ammattilainen. Tommin erikoisosaamista ovat asiantuntijapalveluiden ostamisen helpottaminen, hinnoittelu sekä erilaisten asiantuntijapalveluiden sujuvoittaminen. Hän on tuotteistanut käytännössä kymmeniä erilaisia asiantuntijapalveluita eri kokoisissa ja eri toimialoilla toimivissa yrityksissä. Kaikki valmennuksessa esitettävät keinot ovat käytännössä koeponnistettuja ja hyväksi koettuja.

Palautteita aiemmista valmennuksista:
    – ”Parasta valmennuksessa oli valmentajan syvä asiantuntemus aiheesta ja innostava tapa kertoa asiat ymmärrettävästi.”
    – ”Saimme runsaasti uusia ajatuksia ja nopeasti käytäntöön vietäviä oppeja.”
    – ”Työskentelymallit ovat tehokkaita, monessa liemessä keitettyjä ja punnittuja.”
    – ”Saimme selkeyttä, työkaluja ja intoa palvelujen kehittämiselle.”
    – ”Kaikessa paistaa vetäjän laaja-alainen kokemus, sekä taitava asioiden ja ideoinnin eteenpäin vieminen. Lisäksi tämä oli vielä sangen mukavaakin.”

Katso myös:
    10.4.2024 Tuotepäällikön pelastuspakkaus (3 h) Etäkoulutus

Aikataulu:

12.45 Tervetuloa linjoille, yhteyksien tarkistus
    13.00 Koulutus alkaa
    – pidämme yhden 15 minuutin tauon sopivassa kohdassa
    16.00 Koulutus päättyy

Sisältö:

– Mitä tuotteistaminen tarkoittaa käytännössä?
    – Miksi tuotteistaisin asiantuntijapalvelun? Mitä hyötyä tuotteistamisesta on?
    – Milloin ostaminen on helppoa? Miten tuotteistaja raivaa ostamisen esteitä?
    – Mitkä ovat hyvän tuotteistuksen lupausvaiheen kuusi tärkeintä osaa? Hyvän tuotteistuksen tunnusmerkit!
    – Mitkä ovat tuotteistajan tyypilliset virheet?
    – Mistä tuotteistaminen kannattaa aloittaa käytännössä?

Verkkokoulutus Zoom-alustalla. Voit kysyä ja kommentoida koulutuksen aikana chatissa. Lähetämme tarkempaa osallistumisinfoa sähköpostiisi ennen koulutusta.

tiistai 26.03.2024 klo 13-16

397 euroa /hlö + alv 24 %. Hintaan sisältyy sähköinen luentomateriaali.

Ryhmäetuhinnat:
    Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa /hlö + alv 24 %,
    kolme tai useampia osallistujia: 297 euroa /hlö + alv 24 %

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 8 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.