
Myyntiä asiakastyöhön (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
17.04.2023, Innopoli 3, Espoo + voit osallistua myös etänä
790 euroa /hlö + alv 24 %
17.04.2023, Innopoli 3, Espoo + voit osallistua myös etänä
Asiakaspalvelu on yrityksenne käyntikortti! Valmennuksessa peilaamme omia toimintatapoja hyvän asiakaskokemuksen elementteihin, ravistelemme luutuneita rutiineja ja haemme aktiivisesti uutta terää asiakastyöhön. Valmennuksessa opitaan asiakaslähtöisen ja tehokkaan keskustelutekniikan rakenne, jossa erityishuomio asiakkaan tarpeiden ja lisämyynnin paikkojen tunnistamissa. Valmennus antaa vinkit myös siihen, kuinka kääntää haastavat asiakastilanteet onnistumisiksi!
Hyödyt osallistujille
– Ymmärrät myyntitaitojen merkityksen asiakaspalvelutyössä
– Opit tehokkaan ja toimivan keskustelutekniikan erilaisiin asiakastilanteisiin
– Tunnistat lisämyynnin paikat ja saat taitoa hyötyjen argumentointiin ja rohkeaan tarjoamiseen
– Saat ideoita positiivisesti poikkeavan asiakaskokemuksen luomiseen
– Onnistut jatkossa sitouttamaan asiakkaasi erinomaisella ja myyntiä kasvattavalla asiakaspalvelulla
Kenelle?
Asiakaspalvelijoille, myyjille ja asiakaspalvelu- ja myyntitiimien esihenkilöille, avainasiakaspäälliköille.
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin sekä niiden lähijohtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on laaja kokemus b2b ja b2c myynnin- ja asiakaspalvelun kehityshankkeista jo lähes 20 -vuoden ajalta. Olipa kyse kaupan alan myynnin kehittämisestä, julkisen sektorin kehityshankkeista tai vaikka eri teollisuudenalojen asiantuntijamyyjien koulutuksesta ovat ihmistaidot ja oikea asenne Maisan mielestä avain onnistumiseen.
Taidot tekevät vaikutuksen, mutta asenne ja tahto kehittyä tuo tuloksen!
Maisan valmennuksista välittyy positiivinen asenne. Omakohtaisen yrittäjäkokemuksen ansiosta valmennukset ovat myös täynnä käytännönläheisyyttä ja tekemisen meininkiä. Tosissaan tekemisen ei tarvi olla totista! TM Maisa Durchman on lisäksi DiSC®-valmentaja sekä ICF-sertifioitu coach.
08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09:00 Asiakaskokemus lisämyynnin pohjana
– Hyvä asiakaskokemus tuo myyntiä
– Tuotemyynnistä arvomyyntiin
– Asiakaspalvelijan asenne, valinnat ja vastuu
– Omien asiakastaitojen arviointitehtävä
10:00 Tauko
10:15 Onnistu vuorovaikutuksessa – Perusta kuntoon!
– Mitä aivoissa tapahtuu?
– Vastakkain vain asiakkaan puolella?
– Vinkit asiakkaan luottamuksen herättämiseen
– Erotu positiivisesti persoonallasi
12:00 Lounas
13:00 Vaikuttava keskustelun ohjaaminen
– Ensivaikutelman voima
– Tyylikäs kysymystekniikka ja oikeat kysymykset
– Asiakasta kiinnostaa hyöty ja helppous Puhu asiakkaan kieltä!
– Vastaväitteistä mahdollisuus
– Tee päätöksestä helppoa – keinot kaupan klousaamisen
14:15 Kahvi
14:30 Haasteista mahdollisuuksiin
– Miksi asiakas on hankala?
– Pelisäännöt haastaviin asiakaskeskusteluihin
– Kuinka kääntää haasteet voitoksi?
– Omien vahvuuksien ja kehityskohteiden tunnistaminen
15:30 Koulutuspäivä päättyy
Koulutuspaikka:
Innopoli 3, Otaniemi, Vaisalantie 4, 02130 Espoo
– Voit osallistua myös etänä. Valitse ilmoittautumislomakkeella, osallistutko lähi- vai etäkoulutukseen.
Ajankohta:
ma 17.4.2023
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilut.
Kysy ryhmäetuhintaa:
toimisto@ratekoulutus.fi
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Myyntiä asiakastyöhön (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
17.04.2023, Innopoli 3, Espoo + voit osallistua myös etänä