Myyntiä asiakastyöhön (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Myyntiä asiakastyöhön (1 pv)

14.02.2023, Innopoli 3, Espoo + voit osallistua myös etänä Vaisalantie 4, Otaniemi, Espoo 8 helmikuun, 2023 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Myynti

Asiakaspalvelu on yrityksenne käyntikortti! Valmennuksessa peilaamme omia toimintatapoja hyvän asiakaskokemuksen elementteihin, ravistelemme luutuneita rutiineja ja haemme aktiivisesti uutta terää asiakastyöhön. Valmennuksessa opitaan asiakaslähtöisen ja tehokkaan keskustelutekniikan rakenne, jossa erityishuomio asiakkaan tarpeiden ja lisämyynnin paikkojen tunnistamissa. Valmennus antaa vinkit myös siihen, kuinka kääntää haastavat asiakastilanteet onnistumisiksi!

Hyödyt osallistujille
– Ymmärrät myyn­ti­tai­tojen merki­tyksen asiakaspalvelutyössä
– Opit tehokkaan ja toimivan keskustelutekniikan erilaisiin asiakastilanteisiin
– Tunnistat lisämyynnin paikat ja saat taitoa hyötyjen argumentointiin ja rohkeaan tarjoamiseen
– Saat ideoita positiivisesti poikkeavan asiakaskokemuksen luomiseen
– Onnistut jatkossa sitouttamaan asiakkaasi erinomaisella ja myyntiä kasvattavalla asiakaspalvelulla

Asiakaspalvelijoille, myyjille ja asiakaspalvelu- ja myyntitiimien esihenkilöille, avainasiakaspäälliköille.

Kouluttaja:
Maisa Durchman, yritysvalmentaja

Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin sekä niiden lähijohtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on laaja kokemus b2b ja b2c myynnin- ja asiakaspalvelun kehityshankkeista jo lähes 20 -vuoden ajalta. Olipa kyse kaupan alan myynnin kehittämisestä, julkisen sektorin kehityshankkeista tai vaikka eri teollisuudenalojen asiantuntijamyyjien koulutuksesta ovat ihmistaidot ja oikea asenne Maisan mielestä avain onnistumiseen.

Taidot tekevät vaikutuksen, mutta asenne ja tahto kehittyä tuo tuloksen!

Maisan valmennuksista välittyy positiivinen asenne. Omakohtaisen yrittäjäkokemuksen ansiosta valmennukset ovat myös täynnä käytännönläheisyyttä ja tekemisen meininkiä. Tosissaan tekemisen ei tarvi olla totista! TM Maisa Durchman on lisäksi DiSC®-valmentaja sekä ICF-serti­fioitu coach.

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit

09:00 Asiakaskokemus lisämyynnin pohjana
– Hyvä asiakaskokemus tuo myyntiä
– Tuotemyynnistä arvomyyntiin
– Asiakaspalvelijan asenne, valinnat ja vastuu
– Omien asiakastaitojen arviointitehtävä

10:00 Tauko

10:15 Onnistu vuorovaikutuksessa – Perusta kuntoon!
– Mitä aivoissa tapahtuu?
– Vastakkain vain asiakkaan puolella?
– Vinkit asiakkaan luottamuksen herättämiseen
– Erotu positiivisesti persoonallasi

12:00 Lounas

13:00 Vaikuttava keskustelun ohjaaminen
– Ensivaikutelman voima
– Tyylikäs kysymystekniikka ja oikeat kysymykset
– Asiakasta kiinnostaa hyöty ja helppous  Puhu asiakkaan kieltä!
– Vastaväitteistä mahdollisuus
– Tee päätöksestä helppoa – keinot kaupan klousaamisen

14:15 Kahvi

14:30 Haasteista mahdollisuuksiin
– Miksi asiakas on hankala?
– Pelisäännöt haastaviin asiakaskeskusteluihin
– Kuinka kääntää haasteet voitoksi?
– Omien vahvuuksien ja kehi­tys­koh­teiden tunnis­ta­minen

15:30 Koulutuspäivä päättyy

Innopoli 3, Otaniemi, Vaisalantie 4, 02130 Espoo
– Voit osallistua myös etänä. Valitse ilmoittautumislomakkeella, osallistutko lähi- vai etäkoulutukseen.

ti 14.2.2023

– sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, lounaan ja kahvi­tar­joilut.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.