Myyntikoulutus -aktiiviseen henkilökohtaiseen myyntiin (1 pv)
Power Competence järjestää nyt koulutuksen:

Myyntikoulutus -aktiiviseen henkilökohtaiseen myyntiin (1 pv)

20.09.2022, Tampere-talo Yliopistonkatu 55, Tampere 22 elokuun, 2022 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Markkinointi , Myynti , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

Kunnon lataus motivaatioon ja asenteeseen

Koulutus antaa keinoja kehittyä hyväksi myyjäksi ja konkarina voit syventää osaamistasi. Useimmat asiat ovat yleispäteviä ja toimivat millä myynnin osa-alueella tahansa on kyse sitten asiantuntijamyynnistä, kuluttajamyynnistä tai B2B-myynnistä.

Perustuu kokemukseen ja arvostettujen auktoriteettien toimiviin oppeihin. Aktiivinen myyntityö on monilla aloilla tärkein keino kauppojen saamiseksi ja asiakas-suhteiden muodostamiseksi.

Hyödyt
– Opit ajattomia lainalaisuuksia
– Opit puhetaidon ja nonverbaalisen viestinnän suuresta merkityksestä
– Opit kaupanpäätöstaitoja
– Saat laadukasta materiaalia, johon voit palata myöhemmin
– Saat lisää myyntiä

Useimmat asiat ovat yleispäteviä ja toimivat millä myynnin osa-alueella tahansa, on kyse sitten asiantuntijamyynnistä, kuluttajamyynnistä tai B2B-myynnistä.

Pauli Vuorio, myyntikouluttaja, kirjailija
Pauli Vuorio, kouluttaja, toimitusjohtaja, Power Competence Oy
Paulilla on kolmelta vuosikymmeneltä kokemus asiakaskontaktoinnista sekä monien erilaisten palveluiden ja tuotteiden myyntityöstä. Erityisesti hän on toiminut yritysten välisten sopimusten ja mediamyynnin parissa sekä vetänyt myyntitiimejä. Pauli on toiminut kouluttajana myös MMA:ssa (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset). Hän on julkaissut mm. Myynnin Kultaisen Kirjan.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Yksi parhaista ellei jopa paras myyntikoulutus, johon olen osallistunut. Todella mielenkiintoinen päivä ja tunne koulutuksen jälkeen oli sama kuin hyvän elokuvan jälkeen. Hetkeksikään ei tullut tunnetta, että koska tämä loppuu.”
-Jani Perälä, NHK-Keskus Oy

”Kun myyjä pystyy osoittamaan meille, kuinka hänen artikkelinsa voi auttaa meitä ratkaisemaan ongelmamme, hänen ei tarvitse myydä sitä meille. Me ostamme. Asiakas pitää tunteesta, että hän ostaa – hän ei pidä siitä että hänelle myydään.”

Ruokailu, kahvitarjoilut ja muistiinpanovälineet sisältyvät koulutuksen hintaan.

OSA I
– Aloitus ja esittelyt
– Myyntityön lainalaisuudet
– Mistä myyntitulos syntyy?
– Myyjän pään kunto

– Huomionarvoisia asioita
– Mitä ostamisen päätöshetkessä tapahtuu

Tilaisuuden päätös

Osallistujille sisältyy kaikki tämä:

– Esitietokysely, ennen koulutusta
– Kahvitarjoilut ja ruokailu
– Esitysmateriaali koulutuksen jälkeen
– Muistiinpanovälineet
– Kiitetty ja erittäin tehokas koulutuspäivä

Tampere-talo, Yliopistonkatu 55, Tampere.
Saapumisohjeet: tampere-talo.fi/kavijoille/saapuminen/

Torstai 20.9.2022 klo 09.00-17.00

+alv/ osallistuja.
Ryhmäosallistumisen pakettihinnat ovat rajoitetusti saatavilla eri kokoisille ryhmille, kysy lisää!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.