Myyntikoulutus aktiiviseen henkilökohtaiseen myyntityöhön (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Myyntikoulutus aktiiviseen henkilökohtaiseen myyntityöhön (1 pv)

17.01.2019, Pisparanta, Tampere Rantatie 45, Santalahti, Tampere 2 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Myynti , Vuorovaikutus

Myyntikoulutus antaa keinoja kehittyä hyväksi myyjäksi ja konkarit voivat syventää osaamistaan. Pääpaino on myynnissä, jossa ollaan aktiivisia asiakkaan suuntaan.

Mitä saat koulutuspäivässä?
– Saat motivaatiota ja inspiraatioita myyntiin
– Opit ajattomat lainalaisuudet, jotka myynnin tekeminen vaati, kun myyntiä tehdään ihmisten kesken.
– Käsittelemme puhetaidon ja nonverbaalisen viestinnän merkitystä
– Perehdymme myyntiprosessin vaiheisiin ja niiden merkitykseen, kun lähestytään potentiaalista asiakasta
– Teemme osallistavia ryhmätehtäviä
– Opit kaupanpäätöstaitoja
– Opit tunteiden ja mielikuvien suuresta merkityksestä
– Saat laadukasta materiaalia, johon voit palata myöhemmin kehittääksesi itseäsi myyjänä

Koulutus on kiitetty, osallistava ja ns. täyttä tavaraa täysihoidolla. Osallistujan tarvitsee tuoda paikalle vain itsensä avoimin mielin. Koulutustapa on energinen ja osallistujia aktivoiva.

Koulutuksen sisältö perustuu
kokemukseen ja arvostettujen auktoriteettien toimiviin oppeihin. Henkilökohtainen aktiivinen myyntityö on edelleen monilla aloilla tärkein keino kauppojen saamiseksi ja asiakassuhteiden muodostamiseksi.

”Kun myyjä pystyy osoittamaan meille, kuinka hänen artikkelinsa voi auttaa meitä ratkaisemaan ongelmamme, hänen ei tarvitse myydä sitä meille. Me ostamme. Asiakas pitää tunteesta, että hän ostaa – hän ei pidä siitä että hänelle myydään.”

Useimmat asiat ovat yleispäteviä ja toimivat millä myynnin osa-alueella tahansa, on kyse sitten asiantuntijamyynnistä, kuluttajamyynnistä tai B2B-myynnistä. Osallistujista suurin osa on yleensä B2B-myyntikontakteja tekeviä.

Bonus
Osallistujat saavat vuoden käyttöoikeuden myyntitaito.fi -palveluun (arvo 199 euroa)!
Lisäksi osallistujat saavat Myynnin Kultainen Kirja -teoksen (224 sivua, arvo 49 euroa).

Kouluttaja
Kouluttajana on Pauli Vuorio, jolla on kolmelta vuosikymmeneltä kokemus asiakaskontaktoinnista sekä monien erilaisten palveluiden ja tuotteiden myyntityöstä. Erityisesti hän on toiminut yritysten välisten sopimusten ja mediamyynnin parissa sekä vetänyt myyntitiimejä.
 Pauli on toiminut kouluttajana myös MMA:ssa (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset). Hän on julkaissut mm. Myynnin Kultaisen Kirjan.

08.30 Aamupala

– Mitä ostamisen päätöshetkessä tapahtuu

Päätöskeskustelu, kysymykset ja palaute

17.00 Koulutus päättyy

Pisparanta, Rantatie 27, (Santalahti), 33250 Tampere. Kokoustilan nimi: Pispala.
Ilmainen pysäköinti! Saapumisohjeet: pispa.fi/yhteystiedot

torstai 17.1.2019

/hlö + alv 24%.

Hintaan sisältyy:
– Ruokailu ja kahvitukset
– Muistiinpanovälineet
Myynnin Kultainen Kirja (224 sivua, arvo 49 euroa)
– Koulutusmateriaali, jota voi käyttää kertaamiseen: liimasidottu kansio (arvo 70 euroa) + koulutuksen jälkeen saat myös sähköisen version PDF-muodossa.

Ryhmätarjous:
Neljä osallistujaa kolmen hinnalla.
Ps. Kun nyt ilmoittaudut, voit lisätä samasta yrityksestä tulevien osallistujien määrää jo sovituilla ehdoilla niin kauan kuin paikkoja riittää!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.