Kun asiakas sanoo ei – Amerikan myydyin myyntivalmennus (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Kun asiakas sanoo ei – Amerikan myydyin myyntivalmennus (1 pv)

26.10.2017, Meeting Park Campus, Helsinki Forum Kukontori, Yrjönkatu 29 C, Helsinki 10 lokakuun, 2017 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Loistava kouluttaja"

”Upeaa! Vihdoinkin on ylitetty yksi myynnin vaikeimmista esteistä ja luotu tavat, joilla myyntityössä onnistutaan ratkaisevasti”,  Brian Tracy – yksi maailman tunnetuimmista yritysvalmentajista, myyntivalmennus.

Mitä pitää tehdä, jotta saat kaupan pysymään käynnissä?

Myyntityössä ilmenee tärkeitä tulkinnan hetkiä ja hiljaisia vihjeitä, jolloin tulee osata toimia.

Myyntityössä myyjälle sanotaan usein ei. Niin se vain on. Vai onko? Siis niitä hetkiä jolloin pakataan esitteet laukkuun ja jatketaan seuraavaan tapaamiseen, vaikka kaupalle olisi ollut vielä mahdollisuuksia? Mitä jos olisi keino tulkita, että mitä se ”Ei” oikeasti tarkoittaa?

Asiakkaan vihjeistä tulee ottaa kiinni!

• Asiakkaan haluttomuus ostaa johtuu usein jostakin perustekijästä.
    • Asiakas pitää saada uudelleen arvioimaan edellistä päätöstään.
    • Suostuttelun kehä murtaa vastustusta pala palalta, kohti ”Kyllä”.
    • Edistynyt myynti käy kohti kauppaa perinteisen ”tuputus” myynnin yläpuolella.

Tässä valmennuksessa opit rakentamaan paljon tehokkaamman tavan samaistua asiakkaan tarpeisiin, vastaamalla vaikeisiin kysymyksiin oikein ja kääntämällä vastustuksen kaipaukseksi.

Kenelle

Myyntityötä tekeville, yrittäjille, esimiehille, tiiminvetäjille sekä muille työpaikan avain- ja myyntivastuuhenkilöille. Jokaiselle, joka kaipaa lisää asiakkaita.

Mitä saat

Tämä  myyntivalmennus antaa sinulle uusia ratkaisumalleja ja ajatuksia myyntityöstä. Parempaa katetta sinne myyntipankkiin. Lisäät onnistumisia, joilla nouset rankinglistoilla seuraavalle tasolle. Tämän valmennuksen jälkeen vaikeista myyntitilanteista tulee helpompia.

Tässä valmennuksessa opit prosessin, jolla pidät ajatuksesi kurissa ja pysyt tilanteen päällä.

Tämä ohjelmasisältö on Amerikan myydyin myyntivalmennus – yli 4 miljoonaa valmennettavaa, huippumyyjää ja johtajaa!

KouluttajaAntti Nevalainen, Valmento Oy, palveluliiketoiminta, myyntivalmennus, johtaminen, kouluttaja, Eventium

Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 23 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:

Kehittämälläni konseptilla  olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.

Tulokset puhukoot puolestaan!

08:30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

09:00 Koulutus alkaa

Asiakas sanoo ei

• Mitä ei todella tarkoittaa
    • Kaupanteossa eksytään

Suostuttelun kehä

• Alkoiko asiakkaan vastustus itsestäsi
    • Samaistumisen tasolla on väliä
    • Tarpeista löytyy halu
    • Etsimiskysymykset
    • Alenna vastustusta esittelysi aikana
    • Kysy kaupanteon kysymyksiä

Kun ostajaehdokas sanoo ”Ei”

• Uuden yhteyden luominen
    • Tarkentavat kysymykset
    • Ratkaisun tarjoaminen
    • Avainhetki on kaupan pyytäminen
    • Asiakkaan kanssa neuvottelu

11:15 -12:00 Lounas

Kun ostajaehdokas sanoo ”Kyllä”

• Kyllä on usein jotain mikä rakennetaan
    • Ansaitse useampi kyllä
    • Ansaitse iso kyllä, joka johtaa kauppaan

Sanojen vaikutus

• Miten sanat vaikuttavat
    • Sanat joita tulee välttää
    • Ilahduttavan ilmaisun voima
    • Joskus tarvitaan vain idea

14:00 Iltapäiväkahvit

Myyntityössä onnistuminen on tapa

• Miten voit valmistautua onnistumaan
    • Miten tästä eteenpäin?

15:00 Valmennuspäivä päättyy

Koulutuspaikka: Meeting Park Campus, Yrjönkatu 29 C, Helsinki

Ajankohta: 26.10.2017

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 497 eur/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.