Myyntitaktiikka ja neuvottelutaito (1/2 pv)
Uusi koulutus! Voit osallistua myös etänä
Tulevaisuuden Kasvupolut järjestää nyt koulutuksen:

Myyntitaktiikka ja neuvottelutaito (1/2 pv)

22.04.2022, Finnkino Flamingo, Vantaa + striimaus Tasetie 8, Vantaa 7 maaliskuun, 2022 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Myynti , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.6)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• “Kasvupolkujen panos on ollut ehdottoman tärkeä tuki monella tapaa. Lasse on pystynyt antamaan myyntitiimillemme tärkeää tukea ja vahvistanut meidän myyjiä ja koko tiimin itseluottamusta. On ollut mahtavaa saada Lasse avuksi tähän!” - Jukka Laks / Nanoksi Finland Oy

B2B/B2C-myyntiseminaari – osa 2

Erilaiset myyntistrategiat toimivat eri tilanteissa.

Miten tunnistan mikä on tähän hetkeen oikea myyntitaktiikka ja miten osaan viedä sillä kaupan maaliin?
    Miten pidän neuvottelutilanteen omissa käsissäni ja johdan sitä haluttuun suuntaan?
    Miten saan asiakkaalta haluamani tiedot, miten tunnistan ostosignaalin ja miten klousaan kaupan?
    Miten tämä kaikki tehdään siten, että minun ja asiakkaan välille syntyy aito kumppanuus?

B2B/B2C-myyntiseminaarissa 22.4.2022 kuulet näihin kysymyksiin vastaukset. Saat työkaluja myynnin prosessiin ja oikean myyntitaktiikan valintaan. Saat myös käytännön malleja haastaviin neuvottelutilanteisiin ja valmistautumiseen.

Voit osallistua myös etänä striimin välityksellä.
    Merkitse ilmoittautumislomakkeelle osallistutko lähikoulutukseen vain etänä.

Kenelle
    Koulutus on tarkoitettu kaikille B2B/B2C-myyntiä tekeville tai siitä kiinnostuneille

Kouluttaja

Lasse Grönroos, myynti- ja kasvuvalmentaja
    Kouluttajana toimii Kasvupolut Vantaa Oy:n myynti- ja kasvuvalmentaja Lasse Grönroos. Lassella on pitkä yrittäjäura, josta yli 17 vuotta hän on toiminut myynnin ja myynninjohtamisen parissa. Hänen erityisosaamistaan on johtamisen ja myynnin valmennus. Lassella on ihmisten kohtaamiseen koulutus mm. Peili-käyttäytymisprofiilin sertifioituna valmentajana ja NLP-Practitionerina.

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
    “Kasvupolkujen panos on ollut ehdottoman tärkeä tuki monella tapaa. Lasse on pystynyt antamaan myyntitiimillemme tärkeää tukea ja vahvistanut meidän myyjiä ja koko tiimin itseluottamusta. On ollut mahtavaa saada Lasse avuksi tähän!” – Jukka Laks / Nanoksi Finland Oy

Osallistujien arvio seminaarista asteikolla 1-5:
    Vastasiko seminaari odotuksiasi 4,6/5
    Esiintyjän ammattitaito 4,8/5

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Myyntiseminaarin avaus

9.10 Miten valmistat itsesi ennen tapaamista?

9.30 Mitä sinun tulee huomioida neuvotteluolosuhteissa ja miten se vaikuttaa lopputulokseen?

10.30 Tauko

10.45 Myynnin prosessi ja oikean myyntitaktiikan valinta

11.30 Käytännön malleja haastaviin neuvottelutilanteisiin

12.00 Yhteenveto ja loppukeskustelu

12.30 Seminaari päättyy

Finnkino Flamingo, Tasetie 8, 01510 Vantaa
    – voit osallistua myös etänä striimin välityksellä. Merkitse ilmoittautumislomakkeelle osallistutko lähikoulutukseen vain etänä.

perjantai 22.4.2022 klo 8.30 – 12.30

345 euroa /hlö + alv 24 % Sisältää materiaalin ja tarjoilun.
    Kysy ryhmätarjousta!

Ilmoittaudu saman tien mukaan – paikkoja rajoitetusti!

B2B/B2C-myyntiseminaarin 1.osa 25.3.2022
    Positiivisen tunteen ja luottamuksen rakentaminen asiakassuhteessa (1/2 pv)

Kun ilmoittaudut molempiin seminaareihin, saat ne edulliseen yhteishintaan 595 euroa /hlö + alv 24%.

Ilmoittautumisen peruutusehdot
    Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.