Palvelumuotoilu hybridiajassa (1/2 pv)
Uusi koulutus - varaa paikkasi nyt!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Palvelumuotoilu hybridiajassa (1/2 pv)

11.05.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 30 maaliskuun, 2022 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Laadunvarmistus , Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Miralla on innostava ja konkreettinen tapa asioiden läpikäyntiin sekä paljon osaamista.”

• ”Selkeä ja helposti ymmärrettävä.”

• "Ihan huippu, nautin joka hetkestä."

• ”Kouluttajana Mira oli asiantunteva, mutkaton, ja tyyliltään pirteä.”

Muotoile palvelut kilpailukykyisiksi myös hybridiajassa

Etäaika on muuttanut sekä palveluita että asiakkaiden käyttäytymistä ja hybridiaika muuttaa niitä vielä lisää. Miten organisaatiosi pysyy ajantasalla asiakastarpeiden muuttuessa?

Tässä puolenpäivän käytännönläheisessä ja vuorovaikutteisessa koulutuksessa saat tarvittavat tiedot ja pääset alkuun oman organisaatiosi palveluiden muotoilemisessa hybridiajassa – ja hybridiaikaan sopiviksi.

Koulutus toteutetaan etänä Zoomilla, jotta saat jo siinä käytännön esimerkkejä digitalisaation tarjoamista mahdollisuuksista ja työkaluista palvelumuotoilua ajatellen.

Kenelle
    Palveluiden kehittäjille ja niistä vastaaville henkilöille, jotka haluavat varmistaa organisaationsa palveluiden toimivuuden ja positiivisen asiakaskokemuksen myös hybridiajassa.

Hyödyt
    – Opit tehokkaasti ja käytännönläheisesti palvelumuotoilun perusperiaatteet
    – Saat työkalupakkiisi palvelumuotoilun tärkeimmät työkalut – myös hybridiajassa
    – Aloitat palveluiden muotoilun omassa organisaatiossasi
    – Teet palveluiden kehittämisessä hyödynnettäviä käyttäjäpersoonia omalle organisaatiollesi
    – Kuvaat jonkin palvelunne palvelupolun ja mietit siihen parannuksia
    – Kehität palveluprosessianne
    – Suunnittelet yhteiskehittämistyöpajan, jonka voit toteuttaa omassa organisaatiossasi
    – Koulutuksen jälkeen sinulla on jo hyvä alku ja selkeät askelmerkit palvelumuotoilun jatkamiseen omassa organisaatiossasi

Kouluttaja Mira Kivistö, Conte Oy, kouluttaja Eventium koulutuspalvelut, toiminnan kehittäminen ja esimiestyö
    KTM, Pol.kand. Mira Kivistö ConTe Oy:stä on kokenut toiminnan kehittäjä, jonka missiona on auttaa organisaatioita hyödyntämään potentiaaliaan haluttujen tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi. Palvelumuotoilua Mira on opiskellut mm. Italiassa ja Suomessa. Koronan tultua hän on vetänyt esim. yhteiskehittämistyöpajoja etänä.

Miralla on 20 vuoden kokemus henkilöstön ja toiminnan kehittämisestä sekä esimiestyöstä. Hän on opiskellut mm. psykologiaa, työpsykologiaa ja organisaatioiden kehittämistä.

Mira on toiminut arvioijana sekä Suomen Laatupalkintokilpailussa että Suomen Innovaatiokilpailussa. Hänellä on kokemusta sekä ulkoisena (esim. Aalto yliopiston Nanofab) että sisäisenä (mm. Finnair) kehittäjänä toimimisesta.

Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään.

Osallistujien kommentteja:
    ”Selkeä ja helposti ymmärrettävä.”
    ”Ihan huippu, nautin joka hetkestä.”
    ”Kouluttajana Mira oli asiantunteva, mutkaton, ja tyyliltään pirteä.”

Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

12.45 Yhteyksien tarkistus
    13.00 Koulutus alkaa

Palvelumuotoilu pähkinänkuoressa
    – Mitä palvelumuotoilu on ja miksi se kannattaa?
    – Palvelumuotoilun tärkeimmät työkalut
    – Suunnittele etäajan palvelumuotoiluprosessi

Tee oman organisaatiosi käyttäjäpersoonat
    – Mikä on käyttäjäpersoona?
    – Erilaiset käyttäytymistyylit apuna asiakaskokemuksen parantamisessa
    – Mitkä ovat teidän tyypilliset käyttäjäpersoonanne?

Tee palvelupolku ja Service Blueprint
    – Miksi palvelupolku?
    – Miten syntyy erinomainen asiakaskokemus?
    – Miten organisaationne toimii sen mahdollistamiseksi?

Suunnittele ja järjestä Co-creation workshop
    – Miksi ja miten osallistaa sidosryhmät kehittämiseen?
    – Suunnittele Co-creation workshop
    – Toteuta ja hyödynnä tulokset

Yhteenveto

Aikaa kysymyksille

– Pidämme lyhyitä taukoja sopivissa kohdissa
    15.30 Koulutus päättyy

Verkkovalmennus

11.5.2022 klo 13.00 – 15.30

Osallistumismaksu:
    397 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat:
    samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa/ hlö (+ alv 24%).

Myös tiimi- sekä yritys- ja organisaatiokohtaisena, pyydä tarjous!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.