Palvelumuotoilun perusteet (1 pv)
597 euroa /hlö + alv 24 %
25.09.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
Asiakaspalvelu , HR ja henkilöstöhallinto , Markkinointi , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus
597 euroa /hlö + alv 24 %
25.09.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
Asiakaspalvelu , HR ja henkilöstöhallinto , Markkinointi , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus
Palvelumuotoilu luo kilpailuetua!
Palvelumuotoilulla kehitetään ja innovoidaan palveluita muotoilusta ammentavin periaattein ja menetelmin.
Palvelumuotoilun perusteet -koulutuksessa perehdyt palvelumuotoilun systemaattiseen ja asiakaskeskeisen tapaan kehittää uusia palveluita. Opit tunnistamaan asiakkaidesi kannalta tärkeimmät palveluiden kehittämiskohteet ja parantamaan asiakaskokemusta olipa asiakkaasi sitten ulkoinen tai organisaation sisältä.
Palvelumuotoilun avulla viet kehittämisprojektit onnistuneesti läpi ja saat hyviä eväitä asiakaskeskeisemmän organisaatiokulttuurin edistämiseen.
Kenelle
Koulutus sopii monipuoliselle osaajajoukolle sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Voit olla markkinoinnin ammattilainen tai rooliisi voi kuulua liiketoiminnan, asiakaskokemuksen tai palveluiden kehittäminen.
Hyödyt
Koulutus on intensiivinen tehopaketti, jossa käydään läpi koko palvelumuotoiluprosessi menetelmiä testaten.
Kouluttaja
Mervi Rauhala, Palvelumuotoilija ja projektipäällikkö, Eficode
Mervi on monipuolinen palvelumuotoiluosaaja, joka toimii projektipäällikkönä Eficodella digitaalisen muutoksen ja palvelumuotoilun projekteissa. Ennen Eficodea hän on työskennellyt viestintätoimistossa vastaten palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen sekä asiakaskeskeisen viestinnän kehittämisestä.
Mervi on käsikirjoittanut Palvelumuotoilun Ideapakan ja julkaissut bisneskirjan tarinankerronnasta. Koulutukseltaan Mervi on FM ja MBA Service Innovation & Design -maisteriohjelmasta. Kokeneena kouluttajana ja fasilitaattorina hän osaa vetää innostavia ja vaikuttavia koulutuksia.
Ohjelma
8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi
9.00 Koulutus alkaa
Palvelumuotoilu – mitä ja miksi?
Tauko
Asiakas ja palvelunkäyttäjä kehittämisen keskiöön
11.30-12.15 Lounas
Ratkaisujen ideointi ja testaaminen
14.00 Iltapäiväkahvi
Palvelun konseptoiminen
16.00 Koulutus päättyy
Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki
Ajankohta: 25.9.2018
Hinta: 597 euroa/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin ja tarjoilun.
Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi hlöä tai enemmän 557 euroa/hlö
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Palvelumuotoilun perusteet (1 pv)
597 euroa /hlö + alv 24 %
25.09.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki