Palvelumuotoilun workshop (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Palvelumuotoilun workshop (1 pv)

17.04.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 4 huhtikuun, 2018 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Laadunvarmistus , Viestintä

Joko organisaatiossanne hyödynnetään palvelumuotoilua asiakaskokemuksen parantamiseksi?

Parhaiten jatkossa menestyvät organisaatiot, jotka aidosti panostavat ylivertaisen asiakaskokemuksen luomiseen. Workshopissa pääset itse konkreettisesti muotoilemaan palveluitanne!

Parasta markkinointia ovat tyytyväiset asiakkaat, jotka ovat valmiita suosittelemaan organisaatiotanne myös muille. Palvelumuotoilun avulla teette palveluistanne asiakasystävällisempiä ja toteutatte ne tehokkaasti.

Tässä koko päivän workshopissa tutustut palvelumuotoiluun ja sen tarjoamiin työkaluihin organisaationne palveluiden suunnittelemiseksi ja kehittämiseksi entistä asiakaslähtöisimmiksi. Palvelumuotoilu hyödyntää perinteisestä muotoilusta tuttuja menetelmiä palveluiden kehittämiseen.

Käytämme mm. palvelupolkua, prototypointia ja muita visuaalisia menetelmiä palvelun havainnollistamiseksi.

Nimensä mukaisesti tämä tosiaan on workshop eli menetelmien esittelemisen jälkeen osallistujat alkavat kehittää oman organisaationsa palveluita palvelumuotoilua hyödyntäen. Workshop on sitä hyödyllisempi organisaatiolle, mitä useampi henkilö sieltä pääsee osallistumaan. Kysy siis myös ryhmätarjousta!

Workshopista saat eväät palvelumuotoilun jatkamiseen omassa organisaatiossasi.

Kenelle

Palveluiden kehittäjille ja käytäntöön viejille. Esim. markkinoinnin ammattilaisille sekä liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisen vastuuhenkilöille. Sopii hyvin myös yrittäjille.

Osallistumalla koulutukseen

• Opit palvelumuotoilun perusteet
  • Kuulet palvelumuotoilun menetelmistä
  • Pääset itse kokeilemaan menetelmiä oman organisaatiosi palveluiden kehittämiseksi
  • Saat käytännön ideoita palveluiden parantamiseksi

Kouluttaja

KTM, Pol.kand. Mira Kivistö ConTe Oy:stä on kokenut toiminnan kehittäjä, jonka missiona on auttaa organisaatioita hyödyntämään potentiaaliaan haluttujen tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi. Palvelumuotoilua Mira on opiskellut mm. Italiassa ja Suomessa.

Mira on toiminut arvioijana sekä Suomen Laatupalkintokilpailussa että Suomen Innovaatiokilpailussa. Hänellä on kokemusta sekä ulkoisena (esim. Aalto yliopiston Nanofab) että sisäisenä (mm. Finnair) kehittäjänä toimimisesta.

Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään.

• Palvelumuotoilun perusteet
  • Palvelumuotoilun menetelmät
  • Oman organisaation palvelupolku
  • Prototyyppien kehittäminen
  • Yhteenveto ja loppukeskustelu

Aikataulu

8.30 Ilmoittautuminen, materiaalin jako ja kahvi
9.00 Koulutus alkaa
11.30 Lounas
14.00 Kahvi
16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 17.4.2018

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 557 euroa/hlö

HUOM! Kysy myös ryhmätarjousta!

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.