Tulevaisuuden Kasvupolut järjestää nyt koulutuksen:

Positiivisen tunteen ja luottamuksen rakentaminen asiakassuhteessa (1/2 pv)

B2B/B2C-myyntiseminaari – osa 1


Miten luot positiivisen tunteen asiakaskohtaamisessa?
Mitä sinun tulee selvittää asiakkaasta etukäteen, jotta voit tässä onnistua?
Miten saat tapaamisen kiireisen tai haastavan asiakkaan kanssa?

B2B/B2C -myynti on vaikeampaa kuin koskaan aikaisemmin. Ostajat odottavat yksilöidympää ja henkilökohtaisempaa lähestymistä. Myyjänä sinulla on vain muutama sekunti aikaa luoda positiivinen kuva itsestäsi asiakaskohtaamisessa. Sen jälkeen asiakas joko kuuntelee sinua tai ei.

Miten rakennan luottamuksen ensimetreistä pitkäaikaiseen asiakassuhteeseen?
Luottamus määrittelee käytännössä koko myyntitapahtuman. Asiakas ei osta, jos hän ei luota sinuun.

B2B/B2C-myyntiseminaarissa 25.3.2022 kuulet näihin kysymyksiin vastaukset. Saat käytännön työkaluja siihen, miten varmistat onnistuneen ensikohtaamisen, miten rakennat vahvan luottamussuhteen asiakkaan kanssa ja mitä asioita sinun tulee huomioida niin etä- kuin lähitapaamisessa!


Voit osallistua myös etänä striimin välityksellä.
Merkitse ilmoittautumislomakkeelle osallistutko lähikoulutukseen vain etänä.


Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille B2B/B2C-myyntiä tekeville tai siitä kiinnostuneille


Kouluttaja

Lasse Grönroos, myynti- ja kasvuvalmentaja
Kouluttajana toimii Kasvupolut Vantaa Oy:n myynti- ja kasvuvalmentaja Lasse Grönroos. Lassella on pitkä yrittäjäura, josta yli 17 vuotta hän on toiminut myynnin ja myynninjohtamisen parissa. Hänen erityisosaamistaan on johtamisen ja myynnin valmennus. Lassella on ihmisten kohtaamiseen koulutus mm. Peili-käyttäytymisprofiilin sertifioituna valmentajana ja NLP-Practitionerina.

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
“Kasvupolkujen panos on ollut ehdottoman tärkeä tuki monella tapaa. Lasse on pystynyt antamaan myyntitiimillemme tärkeää tukea ja vahvistanut meidän myyjiä ja koko tiimin itseluottamusta. On ollut mahtavaa saada Lasse avuksi tähän!” – Jukka Laks / Nanoksi Finland Oy

Osallistujien arvio seminaarista asteikolla 1-5:
Vastasiko seminaari odotuksiasi 4,6/5
Esiintyjän ammattitaito 4,8/5


OHJELMA

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit

9.00 Seminaarin avaus

9.15 Positiivisen tunteen ja luottamuksen kivijalat asiakaskohtaamisessa
– Asiakkaan käyttäytymistyylit ja niiden tunnistaminen
– Tunnista ja opi asiakkaan sanaton viestintä ensikohtaamisessa sekä neuvottelutilanteissa.
– Asiakkaan sanojen tunnistaminen: Mitä hän oikeasti tarkoittaa?

10.30 Kahvitauko

10.45 Käytännön työkaluja luottamuksen rakentamiseen ja neuvotteluissa onnistumiseen
– Miten hyödynnän asiakkaan käyttäytymistyylin tunnistamista luottamuksen rakentamisessa?
– Miten vaikutan sanattomalla viestinnällä neuvotteluissa?
– Mitä ja miten sanon, että pääsen toivottuun lopputulokseen neuvotteluissa?

11.45 Myynnin kolme kovaa faktaa
– Näissä kolmessa asiassa sinun tulee onnistua joka kerta

12.00 Loppukeskustelu ja yhteenveto valmennuksesta

12.30 Seminaari päättyy


Koulutuspaikka:
Finnkino Flamingo, Tasetie 8, 01510 Vantaa
– voit osallistua myös etänä striimin välityksellä. Merkitse ilmoittautumislomakkeelle osallistutko lähikoulutukseen vain etänä.

Ajankohta
perjantai 25.3.2022 klo 8.30 – 12.30

Hinta
345 euroa /hlö + alv 24 % Sisältää materiaalin ja tarjoilun.
Kysy ryhmätarjousta!

Ilmoittaudu saman tien mukaan – paikkoja rajoitetusti!


B2B/B2C-myyntiseminaarin 2.osa 22.4.2022
Myyntitaktiikka ja neuvottelutaito (1/2 pv)

Kun ilmoittaudut molempiin seminaareihin, saat ne edulliseen yhteishintaan 595 euroa /hlö + alv 24%.


Ilmoittautumisen peruutusehdot
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.