Rakenna luottamusta – työelämän tärkeintä pääomaa (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Rakenna luottamusta – työelämän tärkeintä pääomaa (90 min)

28.04.2020, Webinaari , Webinaari 14 huhtikuun, 2020 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , HR ja henkilöstöhallinto , Toiminnan kehittäminen , Työilmapiiri

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Miralla on innostava ja konkreettinen tapa asioiden läpikäyntiin sekä paljon osaamista.”

• ”Selkeä ja helposti ymmärrettävä.”

• "Ihan huippu, nautin joka hetkestä."

• ”Kouluttajana Mira oli asiantunteva, mutkaton, ja tyyliltään pirteä.”

Työelämä perustuu pitkälti luottamukselle. Luottamuksen olemassaolo helpottaa yhteistyötä, sillä silloin ei kaikkea tarvitse varmistaa. Asioiden sujumisen lisäksi luottamuksella on suuri merkitys myös ihmisten hyvinvoinnin kannalta. Luottamuksellisessa ilmapiirissä on helppoa ja mukavaa työskennellä. Nykyisin paljon esillä oleva työntekijäkokemus muodostuu luottamuksellisessa työyhteisössä useimmiten hyväksi – ja tämä heijastuu myös asiakkaille ja sitä kautta organisaation tulokseen.

Tässä webinaarissa keskitymme luottamuksen rakentamiseen erilaisten ihmisten kanssa toimittaessa. Kuulet myös luottamuksen rakentamiseen liittyvästä paradoksista ja opit välttämään sen sudenkuoppia.

Kenelle

Webinaari sopii hyvin esimiehille, asiantuntijoille, myyjille ja asiakastyötä tekeville – kaikille, joille sujuva yhteistyö ja yhteisymmärrys on tärkeää työssä onnistumisen kannalta. Sopii hyvin myös yrittäjille ja johtotehtävissä toimiville.

Hyödyt:

– Opit eri tapoja luottamuksen rakentamiseksi
    – Ymmärrät miten erilaiset ihmiset tulkitsevat luottamuksen
    – Kuulet luottamuksen vaikutuksista työelämässä
    – Vältät luottamuksen rakentamisen paradoksin sudenkuopat
    – Kehität itseäsi luottamuksen rakentajana

Kouluttaja

Valmentajana toimii Mira Kivistö ConTe Oy:stä. Mira on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri ja valtiotieteiden kandidaatti. Hän on myös opiskellut psykologiaa ja työpsykologiaa. Mira toimii henkilöarvioijana ja kouluttaa mm. vuorovaikutustaitoja esimiehille ja tiimeille. Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään.

Palautetta aiempien koulutusten osallistujilta:
    – ”Miralla on innostava ja konkreettinen tapa asioiden läpikäyntiin sekä paljon osaamista.”
    – ”Selkeä ja helposti ymmärrettävä.”
    – ”Ihan huippu, nautin joka hetkestä.”
    – ”Kouluttajana Mira oli asiantunteva, mutkaton, ja tyyliltään pirteä.”

9:45 Yhteyksien testaus

10:00 Tervetuloa Webinaariin!

• Luottamuksen merkitys työelämässä

• Mistä tietää, onko ihmisten välillä luottamusta?

• Eri tapoja luottamuksen rakentamiseksi

• Miten erilaiset ihmiset tulkitsevat luottamuksen?

• Miten kehitän itseäni luottamuksen rakentajana?

Aikaa kysymyksille

11:30 Webinaari päättyy

Miten webinaariin osallistutaan?

Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

28.4.2020
    klo 10.00 – 11.30
    – voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

197 euroa / hlö + alv 24 %.
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
    177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.