Soittamisen tehovalmennus puhelinmyyjille (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Soittamisen tehovalmennus puhelinmyyjille (90 min)

22.11.2022, Webinaari , Webinaari 4 marraskuun, 2022 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Myynti , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - ”Meillä oli eilisen kampanjasoittojen tulos selvästi normaalia parempi. Jos yleensä saamme 2,7 sopimusta/myyjä, nyt saimme 3,2. Suoria kauppoja oli selvästi tavallista enemmän. Eli määrä korkeampia ja laatu parempi. Kokeneetkin soittajat saivat uutta puhtia työhönsä!” (Erään pankin myyntijohtaja)

Enemmän tuloksia, rohkeutta ja tavoitteellisuutta puhelinmyyntiin

Soittamisen tehovalmennus puhelinmyyjille -webinaarissa saat vastauksia mm. näihin kysymyksiin:
    – Mikä on hyvän soittajan resepti?
    – Kuinka voit vahvistaa itseluottamustasi?
    – Millä sanoilla kannattaa aloittaa?
    – Miten saat jännityksen siedettäväksi?
    – Millaista on hyvä vuorovaikutus puhelimessa?
    – Kuinka opit sietämään torjuntaa?
    – Miten sovit jatkotoimista?

Puhelimella soittaminen on mukavaa, kun sen oikein oivaltaa.

1) Soittaminen on monelle tuttua, mutta harva sitä on tietoisesti harjoitellut.
    2) Nykyisille asiakkaille soittaminen voi sujua hyvin, mutta uusien asiakkaiden hankkiminen voi jännittää liikaa.
    3) Moni on yllättynyt siitä, kuinka kaavoihin kangistunut oma soittotapa on. Esimerkiksi ”Mika Pesonen tässä terve, onko hyvä hetki?” on yleinen, mutta heikko puhelun aloitus.

Soittamisen tehovalmennus puhelinmyyjille -webinaari sopii jokaiselle myyjälle, joka soittaa asiakkaalle ja haluaa nostaa soittojensa tuloksellisuutta. Sopii sekä B2B- että B2C-myyjille.

Hyödyt:
    Soittamisen tehovalmennus puhelinmyyjille -webinaarissa
    – Omaksut hyvän soittajan reseptin
    – Puhelinmyyntiisi tulee uutta rohkeutta ja tavoitteellisuutta
    – Soittamiseen liittyvät pelot eivät enää estä tuloksekasta työtä

Kouluttaja

Mika Pesonen, valmentaja, tietokirjailija, Soittamisen tehovalmennus puhelinmyyjille -kouluttaja

Psyykkinen valmentaja, tietokirjailija Mika Pesonen (KTM) on kokenut ja pidetty valmentaja. Hän siirtyi valmennusyrittäjäksi vuonna 2020 työskenneltyään sitä ennen reilut kuusi vuotta OP-ryhmässä valmentaen myyjiä, esihenkilöitä ja johtoryhmiä. Hän tekee noin sata valmennusta vuodessa eri aihepiireistä.

Mika on käynyt psyykkisen valmentajan koulutuksen, josta on tässä webinaarissa erittäin paljon hyötyä.

Mika on julkaissut kirjat Tunnista tyyppisi – löydä itsesi ja muiden parhaat puolet (Otava, 2020) ja Suoraa palautetta! Viisaan keskustelun käsikirja (Alma Talent, 2022) yhdessä terapeutti, työnohjaaja Minna Oulasmaan kanssa.

Palautetta aikaisemmista valmennuksista:
    – ”Meillä oli eilisen kampanjasoittojen tulos selvästi normaalia parempi. Jos yleensä saamme 2,7 sopimusta/myyjä, nyt saimme 3,2. Suoria kauppoja oli selvästi tavallista enemmän. Eli määrä korkeampia ja laatu parempi. Kokeneetkin soittajat saivat uutta puhtia työhönsä!”
    (Erään pankin myyntijohtaja)

9:45 Yhteyksien tarkistus

10:00 Tervetuloa webinaariin

Soittajan itseluottamuksen vahvistaminen

Soittamista heikentävän jännityksen sietäminen

Hyvän soittajan resepti

Puhelun avaus
    – Millä sanoilla kannattaa aloittaa?

Vuorovaikutus puhelimessa

Torjunnan sietäminen

Jatkon sopiminen

Aikaa kysymyksille

11:30 Webinaari päättyy

22.11.2022 klo 10:00 – 11:30

– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

197 euroa / hlö + alv 24 %
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
    177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.