
Taitava asiakaspalvelija (1/2 pv)
397 euroa /hlö + alv 24 %
25.05.2021, Etäkoulutus
Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Markkinointi , Myynti , Toiminnan kehittäminen
397 euroa /hlö + alv 24 %
25.05.2021, Etäkoulutus
Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Markkinointi , Myynti , Toiminnan kehittäminen
Toimi nopeasti ja varaa ajoissa paikkasi suositusta asiakaspalvelu-valmennuksesta!
Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!
Tämä valmennus toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!
Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?
Kenelle
Hyödyt
Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin
Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi. Antin asiakaspalvelu-teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät, millä vältät yleiset kompastuskivet.
Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.
Koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.
Kouluttaja
Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.
Antilla on jo 25 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta. Hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.
Menestyvä johtaja -kilpailussa palkittu Antti kertoo:
Asiakaspalvelulla voit erottautua kilpailutilanteessa. Tule mukaan kuulemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakapalvelijoita!
Etätyöskentelystä
Koulutus on interaktiivinen ja voimme keskustella ja tehdä käytännön harjoituksia, kuten lähivalmennuksissakin.
Koulutus toteutetaan Zoomilla.
OHJELMA
08.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus
09.00 Koulutus alkaa
Taitavampi asiakaspalvelija
Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä
Ajankohtaisia arjen asiakaspalvelutilanteita
Ratkaiseva tekijä
12.00 Tilaisuus päättyy
Osallistumismaksu etänä: 397 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.
Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi tai useampi osallistujaa: 297 euroa / hlö (+ alv 24%)
Early bird -etu! Ilmoittaudu 11.5.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa). WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Taitava asiakaspalvelija (1/2 pv)
397 euroa /hlö + alv 24 %
25.05.2021, Etäkoulutus