Taitava asiakaspalvelija (1pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Taitava asiakaspalvelija (1pv)

29.01.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki Unioninkatu 20, Helsinki 31 lokakuun, 2018 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Myynti , Tiimityö

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Ihanaa, todella upeaa, mahtavaa, mukaansa tempaavaa"

• "Mieleen painuva"

• "Taitava kouluttaja"

• "KERRANKIN koulutus josta sai konkreettista apua työhön"

”Paras koulutus ikinä!”

Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!

Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Seminaari toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!

Teemme ennakkokyselyn ja voit vaikuttaa itse myös sisältöön ja käsiteltäviin case-tapauksiin. Saa kysyä! Saat vastauksia ja apua, vaikka olisit itsekin jo konkari.

• Onko asiakas aina oikeassa?
    • Entä kun on huono päivä?
    • Kun mikään ei riitä?
    • Kun kertakaikkiaan vaan puuduttaa?
    • Kyllä minä, mutta ne muut?
    • Se asiakas, joka saa minut näkemään punaista?
    • Joulumyynti alkaa, paniikki?

Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?

Kenelle

• Asiakaspalvelutehtävissä toimiville
    • Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville
    • Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville.
    • Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida ja harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja.

Mikä hyöty?

Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin

• Miten rakennat vahvan katteen sanapankkiin
    • Eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen
    • Kasa hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa

Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi.  Antin asiakaspalvelu-teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät millä vältät yleiset kompastuskivet.

Koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.

Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.

Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 23 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:

Kehittämälläni konseptilla  olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.

Tulokset puhukoot puolestaan!

8.30 Ilmoittautuminen, materiaalin jako ja aamupala

09.00 Koulutus alkaa

Taitavampi asiakaspalvelija

• Hyvä filosofia on kaiken perusta
    • Asenne kuljettaa
    • Puhuminen on kaiken keskiössä
    • Esitystyyli vaikuttaa

11.30 Lounas

12.30 Valmennus jatkuu

Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä

• Parhaita käytäntöjä
    • Sudenkuopat

14.00 Kahvi

Ennakkokyselyn satoa

• case-kysymyksiä ja vastauksia

Ratkaiseva tekijä

15.00 Tilaisuus päättyy

Koulutuspaikka: Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, Helsinki.

Ajankohta: 29.1.2019

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa / hlö (+ alv 24%)

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.